30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 08 مرداد 1401 ساعت 13:52

بهره برداری از خط تولید دستگاه فیلم سلولوزی با تسهیلات بانک صنعت و معدن

نوشته شده توسط 

مدیرعامل کارخانه پارس اسکان پلاستیک از راه اندازی و بهره برداری خط تولید فیلم سلولوزی با تامین مالی بانک صنعت و معدن خبر داد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عومی بانک صنعت و معدن ؛ حمید رضا جماعت مدیرعامل کارخانه پارس اسکان پلاستیک در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید این کارخانه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد که به همت روابط عمومی بانک صنعت و معدن روز سه شنبه 4 مرداد انجام شد، از بهره برداری خط تولید فیلم سلولوزی به عنوان آخرین پروژه ای که توسط بانک تامین مالی شده بود خبر داد و گفت :دستگاه تولید فیلم سلولزی برای بسته بندی صنایع سلولوزی و بهداشتی است که تامین مالی آن توسط بانک صنعت و معدن صورت گرفته و به بهره برداری رسیده است.

وی در خصوص میزان تسهیلات دریافتی از بانک صنعت و معدن گفت : تاکنون این کارخانه صنعتی نزدیک به 13 میلیارد تومان از بانک تسهیلات دریافت کرده است و برای حدود 80 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

مدیرعامل اسکان پلاستیک از صادرات محصولات این کارخانه خبر داد  و تصریح  کرد: در حال حاضر محصولات این کارخانه به کشورهای ترکیه و عراق صادر می شود .

وی در خصوص تامین مواد اولیه گفت : تمامی مواد اولیه این کارخانه صنعتی از طریق بورس کالا تامین می شود  و مشکل اصلی تامین مواد اولیه در کشور ما تورم 30 تا 40 درصدی است که هر 6 ماه به مجموعه های صنعتی تحمیل می شود و این موضوع بزرگترین معظلی که برای ما ایجاد می کند تامین سرمایه درگردش است.

وی در خصوص بازیافت محصولات این کارخانه صنعتی مدعی شد: اسکان پلاستیک  نخستین کارخانه ایرانی است که استاندارد پلاستیک تخریب پذیر را دارد (پلاستیکی که به محیط زیست برمی گردد)