14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 08 فروردين 1401 ساعت 20:55

برگزاری سومین اجلاس بین‌المللی فین‌تک اسلامی در استانبول

نوشته شده توسط 

سومین اجلاس بین‌المللی فین‌تک اسلامی (GIFS)، با همکاری شرکت اسلامی برای توسعه بخش خصوصی (ICD) و انجمن‌های تجاری گروه IsDB و بانک‌های اسلامی ترکیه (TKBB)، ۲۲ مارس ۲۰۲۲ (دوم فروردین۱۴۰۱) در عمرانیه شهر استانبول کشور ترکیه شروع شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از فابا نیوز؛ در جریان این اجلاس بین‌المللی ۲ روزه که شرکت Elmangos Ventures تسهیل‌کننده اقتصاد دیجیتال اسلامی و برگزارکننده رویدادهای تجاری برپاکننده آن است، ضمن حضور تیم های استارتاپی و معرفی دستاوردها، محصولات و سلوشن های آن ها، در قالب میزگردهای متعدد و نشست های مختلف موضوع اهمیت رشد صنعت فین تک برای آینده صنایع مالی مورد بحث و بررسی توسط کارشناسان این حوزه قرار می گیرد.
خاطرنشان می شود، این رویداد بین‌المللی، اولین پلتفرم مربوط به فین‌تک اسلامی در کشور ترکیه است که همه مسائل مرتبط با این بخش را مطرح و بحث‌ها را تسهیل و ایده‌ها، راه‌حل‌ها و کسب‌وکارهای نوآورانه را برای ارائه محصولات و خدمات اسلامی در سطح جهانی ارائه می‌کند.
در مدت دو روز برگزاری این اجلاس بین المللی، GIFS دارای برنامه‌های متنوعی از جمله تبادل تجاری و نشست های تخصصی تطبیق خصوصی B2B و جلسات B2B ارگان های غالب است که همگی حول محور موقعیت‌سنجی فین‌تک اسلامی در عصر دیجیتال هستند، اجرا می شود. در این رویداد چند صنعت از ارگان‌های غالب و همچنین شرکت‌های پیشرو، مؤسسات مالی، دانشگاهیان، نهادهای نظارتی و نمایندگان دولت نیز شرکت دارتد.
شایان ذکر است، محمد مراد بیات، مدیر عامل مرکز فابا به همراه تنی چند از مدیران این مرکز نیز در این رویداد بین‌المللی حضور داشتند. همچنین دست اندرکاران شرکت “امین ایونت گروپ“Emin Event Group” که اسپانسر استراتژیک این اجلاس بین المللی نیز است، در این رویداد حضور داشتند.

گفتنی است، شرکت “امین ایونت گروپ مجری برگزاری نمایشگاه های تراکنش در کشورهای مختلف است و هم اکنون در شهر استانبول کشور ترکیه مستقر است.