11 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 08 دی 1400 ساعت 22:11

قوانین و مقررات بزرگترین چالش در مباحث هوشمندسازی

نوشته شده توسط 

در بحث تحول دیجیتال در زمان و هزینه خیلی صرفه جویی اتفاق می افتد و نیازی به طی کردن فاصله نیست.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ؛  مهندس امیرراد سعید، فعال صنعت بیمه در ششمین نشست از سلسه نشست های تراکنش هفتم با عنوان «هوشمند سازی صنعت بیمه های بازرگانی» که در مرکز فابا برگزار شد با ابراز اینکه ما هیچ وقت نیامدیم نیازسنجی از مشتریان داشته باشیم و براساس نیاز مشتریان کار کنیم، گفت :اگر این اتفاق بیفتد قطعا مردم اقبال بیشتری به خرید خدمات بیمه ای نشان خواهند داد. مباحث مربوط به big data که تحلیل خواسته ها و رفتارهای مشتری است و از این تکنولوژی ها استفاده کنیم وتکنولوژی تولید محصولات جدید را دنبال کنیم.

این فعال صنعت بیمه ادامه داد: اگر بتوانیم به صورت موازی از تکنولوژی هایی که خیلی سخت و غیرقابل دسترس نیستند خلق محصولات جدید متناسب با نیاز مشتری داشته باشیم. این می تواند منجربه اقبال عمومی نسبت به خرید بیمه نامه باشد و ضریب نفوذ بیمه نامه را افزایش دهد.

با ورود تکنولوژی ها به لحاظ سرمایه گذاری تقریبا سرمایه ای که برای راه اندازی این موارد و کاربردی کردنشان نیاز داریم در قیاس با موارد قبل از تحول دیجیتال یک بیستم است

راد سعید در مورد اینکه با چه امکاناتی می توانیم طی سال های آینده شاهد هوشمندسازی بیمه های بازرگانی باشیم اظهار داشت :در بحث تحول دیجیتال در زمان و هزینه خیلی صرفه جویی اتفاق می افتد و نیازی به طی کردن فاصله نیست.

وی قوانین و مقررات را درمباحث هوشمند سازی و Blockchain بزرگ ترین چالش پیش رو در بحث سیرتحول دیجیتال دانست واضافه کرد: با ورود تکنولوژی ها به لحاظ سرمایه گذاری تقریبا سرمایه ای که برای راه اندازی این موارد و کاربردی کردنشان نیاز داریم در قیاس با موارد قبل از تحول دیجیتال یک بیستم است که به لحاظ زمانی هم همینطوراست.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.