11 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 08 دی 1400 ساعت 22:08

دکتر پریماه محمدپور : ایجاد هم افزایی نمایشگاه تراکنش

نوشته شده توسط 

نمایشگاه تراکنش از قبل هم نقشی برجسته و کلیدی در اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری داشته است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ؛ نهمین نشست از سلسله نشست های نمایشگاه تراکنش هفتم (۲۴ آذر)در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار شد، نشستی با عنوان حرکت به سمت استانداردها، چارچوب ها و معماری های مرجع در اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری.

در این نشست که اسپانسری آن را شرکت داده ورزی سداد بر عهده داشت, دکتر پریماه محمدپور، مدیر گروه توسعه محصولات جدید شرکت داده ورزی و کارشناس مجری این نشست از چالش‌ها، کمبود مشاوران خبره، زمانبر بودن شیوه‌های سنتی معماری و لزوم حرکت به سمت استانداردها، چارچوب‌ها و معماری‌های مرجع و بازمعماری صنعت بانکداری با شیوه‌های نوین و چابک و اهداف آن سخن گفت.

پس از پایان نشست، وی در مورد نقش و جایگاه نمایشگاه تراکنش در اکوسیستم مالی و بانکی، گفت و گوی اختصاصی انجام داد که در پی می آید.

مدیر گروه توسعه محصولات جدید شرکت داده ورزی سداد در کنار هم قراردادن متخصصان و بازیگران حوزه بانکی و فناوری های نوین در اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری را هنر مرکز فابا دانست.

مدیر گروه توسعه محصولات جدید شرکت داده ورزی سداد با بیان اینکه نمایشگاه تراکنش قبل از دوره پاندمی هم نقش مهمی در صنعت بانکداری داشته، اظهارداشت: با توجه به اینکه در حال حاضر این نمایشگاه تنها نمایشگاهی است که در این حوزه به صورت تخصصی در کشور برگزار می شود، قطعا نقش و ماموریت آن می‌تواند کلیدی تر از قبل باشد.

مدیر گروه توسعه محصولات جدید شرکت داده ورزی سداد در کنار هم قراردادن متخصصان و بازیگران حوزه بانکی و فناوری های نوین در اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری را هنر مرکز فابا دانست

محمدپور در کنار هم قراردادن متخصصان و بازیگران حوزه بانکی و فناوری‌های نوین در اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری را هنر مرکز فابا دانست و گفت: تلاش مرکز فابا و نمایشگاه تراکنش در ایجاد این هم افزایی ارزشمند و ستودنی است، ضمن اینکه این هم افزایی می تواند در تشکیل زنجیره‌های موثر در شبکه بانکی کمک شایانی نماید.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.