14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 07 دی 1400 ساعت 22:05

همگرایی بانک ها در نمایشگاه تراکنش

نوشته شده توسط 

نمایشگاه تراکنش بانک ها را به سمت آخرین فناوری تشویق می کند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ؛ یک ماه دیگرهفتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار خواهد شد.طبق رسم هر سال همزمان با نمایشگاه تراکنش ایران «جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر در حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری » نیز برگزار می‌شود و در آن ۳ نسل شامل پیشکسوتان، مدیران راهبردی و نوآوران استارتآپی این صنعت شرکت دارند و به تبادل نظر و تعامل می پردازند که در نوع خود حرکتی کم نظیر است.۱۲ نفر از پیشکسوتان این صنعت نیز هیات داوران این جشنواره را تشکیل می دهند .

ژان صیاد عضو هیات مدیره شرکت شاپرک در گفت و گوی اختصاصینمایشگاه تراکنش را یک رویداد خیلی مهم و ارزشمند دانست و افزود: این نمایشگاه  می تواند بانک ها را به سمت آخرین تکنولوژی برای انجام کارهای بانکی تشویق کند.

این نمایشگاه  می تواند بانک ها را به سمت آخرین تکنولوژی برای انجام کارهای بانکی تشویق کند

صیاد با اشاره به اینکه تشکر و قدر دانی از افرادی که در این فاصله اینکار راانجام داده اند اراده ای می شود برای دیگران که در این مسیر حرکت کنند اظهار داشت :این موضوع آن واگرایی که قبلا در سیستم بانکی کشور وجود داشت و هرکسی برای خود کاری را انجام می داد را به یک همگرایی تبدیل خواهد کرد ،هم گرایی و انسجامی که از بانک ملی آغاز شد و سپس سایر بانک ها هم از آن پشتیبانی کردند .

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و… ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

همچنین ده ها نفر از مدیران و متخصصان حوزه فناوری های مالی تحت عنوان ّکمیته علمی و راهبردی ّ بر مباحث علمی و تخصصی ارایه شده در این نمایشگاه نظارت می کنند و در نهایت طی بیانیه ای دیدگاه های مطرح شده را به سمع و نظر همه مخاطبان اعم از دستگاه های دولتی و بخش خصوصی می رسانند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

fabanews.com

itefaba.com