13 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 07 دی 1400 ساعت 22:49

برگزاری همایش مدیران شعب بانک کشاورزی در استان ها

نوشته شده توسط 

همایش مدیران شعب بانک کشاورزی روز شنبه چهارم دی ماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و مدیران شعب بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک  برگزار و درباره عملکرد استان ها در ماه های گذشته، مشکلات و راهکارها و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد شعب در سه ماهه پایانی سال ، گفت و گو و تبادل نظر شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ؛ در این همایش فریدون بهبهانی عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی تمرکز بر مذاکره با مشتریان را اصلی ترین رکن تحقق برنامه های حوزه تجهیز منابع و وظیفه ذاتی یک بانکدار دانست .

وی  همچنین در مورد ضرورت های حوزه اعتبارات اظهار داشت: تقویت مدیریت اعتبارات ، از اولویت های این حوزه است و برنامه ریزی در حوزه اعتبارات باید به گونه ای باشد که حد نصاب پرداخت ها در قالب خطوط اعتباری مختلف با دقت و به صورت هفتگی کنترل شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه ی این نشست، محسن صفدری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر نقش کلیدی وصول مطالبات به عنوان رکن اساسی برنامه های منابع و مصارف بانک، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نظرات کارکنان، بازدید از شعب، ملاقات با کارکنان ، تقویت روحیه و ارتقای وضعیت معیشت کارکنان ، توجه به شاخص های بهبود عملکرد و تشکیل و تقویت گروه های بررسی و پاسخگویی به درخواست های مشتریان، از مهم ترین مولفه هایی است که در تدوین برنامه ها می تواند نقش سازنده ای ایفا کند.

این گزارش می افزاید: وهب متقی نیا عضو دیگر هیات مدیره بانک کشاورزی، در این همایش مطالبی را درباره طراحی و اجرای نظام هوشمند درجه بندی شعب، طرح تحول دیجیتال و تنظیم سند برنامه ریزی برای سرمایه انسانی عنوان و برنامه های بانک دراین حوزه و همچنین حوزه IT را تشریح کرد.