27 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 13 آذر 1400 ساعت 21:38

انصاری مدیرعامل تامین سرمایه دماوند: چهارمین صندوق تأمین سرمایه دماوند یکشنبه پذیره‌نویسی می‌شود

نوشته شده توسط 

چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری شرکت تامین سرمایه دماوند با نام «صندوق سرمایه‌گذاری گنبد مینای دماوند» با نماد «گنبد» روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه پذیره‌نویسی خواهد شد.
به گزارش بورس و بانک؛ حجت‌اله انصاری در نشست خبری که در حاشیه هشتمین «نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌ سازی» در جزیره کیش برگزار شد، افزود: مجموع دارایی‌های تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه دماوند تا این مقطع از سال 4500 میلیارد تومان است. صندوق سپید دماوند با بیش از 3000 میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت؛ بیشترین رشد دارایی‌های تحت مدیریت را در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت داشته است.
مدیرعامل تامین سرمایه دماوند از تاسیس چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری توسط این شرکت در سالجاری خبر داد و گفت: صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت سپید دماوند از ابتدای تاسیس تاکنون در بین ده صندوق پربازده قرار داشته است.
انصاری اظهار کرد: رتبه اول تامین مالی شرکتی؛ مهمترین دستاورد تامین سرمایه دماوند در سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در بین ده تامین سرمایه فعال کشور از جایگاه مناسبی برخوردار است.
وی افزود: از دیگر فعالیت‌های تامین سرمایه دماوند در حوزه مدیریت دارایی؛ تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری سهامی قابل معامله اوج دماوند با نماد «اوج» که اخیرا مجوز فعالیت آن صادر شده و صندوق سرمایه‌گذاری مختلط گنبد مینای دماوند با نماد «گنبد» که پذیره‌نویسی آن به زودی انجام خواهد شد؛ بوده است.
مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با اشاره به این مطلب که سال مالی گذشته این شرکت ۵ ماه و ۲۲ روز بوده است، ادامه داد: سود خالص حسابرسی نشده شرکت در پایان سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مبلغ ۶۴۵ میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با اشاره به موافقت کمیته پذیرش برای انتقال نماد «تماوند» از بازار پایه به بازار دوم فرابورس گفت: با توجه به برآورده شدن موارد اعلامی از طرف هیات پذیرش پس از انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به زودی انتقال  و بازگشایی نماد در بازار دوم فرابورس انجام خواهد شد. وی ادامه داد: افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال به ۷۰۰۰ میلیارد ریال با موافقت سهامداران انجام شد که زمینه توسعه و گسترش فعالیت شرکت در زمینه‌های مختلف را فراهم کرده است.
مدیرعامل تامین سرمایه دماوند در تشریح برنامه‌های آتی این شرکت افزایش دارایی‌های تحت مدیریت، تاسیس انواع دیگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری با اخذ مجوز از سازمان بورس‌واوراق بهادار، افزایش میزان انتشار اوراق مالی، طراحی و معرفی ابزارهای جدید مالی با اخذ مجوز از سازمان بورس برشمرد