28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 30 شهریور 1400 ساعت 18:24

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

نوشته شده توسط 
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد ؛ دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق طی پیامی آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام دکتر کریمی به شرح ذیل است:

ای شهیدان ، عشق مدیون شماست / هرچه ما داریم از خون شماست

ای شقایق ها و ای آلاله ها / دیدگانم دشت مفتون شماست 

 

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار مردان و زنانی است که در برهه حساس انقلاب با خلق حماسه هایی از جنس نور اسوه های ماندگار تاریخ سرزمینمان ایران اسلامی شدند.  

آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهیدان و از جان گذشتگی ایثارگرانی داریم که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیم همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، شرف، ایثار، سربلندی و... زینت بخشیده اند.

 این روزها که هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی پیوند خورده و صدای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیش از هر زمان به گوش می رسد، بزرگترین وظیفه ما در این ایام پاسداری از ارزش ها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمان های آنها است چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی): امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

اینجانب به عنوان خادم خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در صندوق قرض الحسنه شاهد، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل