30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 20 دی 1402 ساعت 11:54

نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات؛ پایش و کنترل هوشمند دارایی‌های سازمان

نوشته شده توسط 

 به گزارش بورس و بانک ؛ املاک و مستغلات،  بخش قابل توجهی از دارائی‌های سازمان‌های خصوصی و دولتی را تشکیل می‌دهند و تجهیز سازمان به نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات را بایسته می‌سازند. واقعیت این است که شرایط ملک و تغییرات قانونی حوزه اراضی و املاک بر روی این دارایی‌ها تأثیرگذارند، پس این نرم افزار در انجام امور مختلفی به کسب‌وکارها کمک می‌کند. برای مثال می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    درج مشخصات کلی و ثبتی املاک
•    نظارت عددی و ریالی بر کلیه املاک
•    جانمایی املاک بر روی نقشه
•    محاسبات مکرر ملک
•    مدیریت اجاره و سرقفلی
•    ارزیابی استهلاک و صدور خودکار اسناد حسابداری
•    بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان‌ها
•    صدور گزارش‌های تفکیکی و تجمیعی امور مربوط به مدیریت املاک و مستغلات

روش‌های سنتی ، هزینه‌های مادی و زمانی فراوانی را برای انجام امور بالا به سازمان‌ها تحمیل می‌کنند. بنابراین، باید استفاده از نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات را ضرورتی فنی و اقتصادی برای کاهش اشتباهات محاسباتی و هزینه‌ها دانست. اگر سازمان شما نیز دارای ملک‌های مختلفی در سطح کشور، استان یا شهر است، باید خود را برای مدیریت و رصد متمرکز آنها توانا سازید. این اقدام فواید مختلفی از قبیل موارد زیر را خواهد داشت:
1.    ثبت و دسترسی بی‌درنگ به اطلاعات املاک
2.    تسهیل و بهبود ارتباط میان مالک و مستأجرین
3.    نظارت و بازرسی سریع ملک
4.    کاهش امور غیرضروری مدیریتی
5.    افزایش امنیت اطلاعات محرمانه
6.    تسریع و افزایش دقت در فرایند تحلیل داده
7.    بایگانی دیجیتال تمام اسناد و مدارک
8.    ثبت تهاتر املاک
9.    اتصال به سایر سیستم‌های سازمانی
10. صدور اسناد مالی بخش های مختلف
مدیریت هوشمند املاک و مستغلات امکانات هم در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، می‌توانیم به تعیین مکان املاک روی نقشه، برگزاری و مدیریت مزایده‌های ملکی، ثبت پرونده‌های حقوقی و قضایی ملک، گزارش‌گیری پویا مطابق نیازهای کاربر و غیره اشاره کنیم.
با توجه به اینکه برند محاسبان با تولید، آموزش رایگان، پشتیبانی رایگان و تأمین مزایای فراوان دیگر برای نرم افزارهای خود مورد اعتماد سازمان‌های خصوصی و دولتی قرار گرفته است، تصمیم گرفتیم نرم افزار پیشرفته این شرکت برای مدیریت املاک و مستغلات را معرفی کنیم.
جامعیت و کاربری آسان وجوه تمایز اصلی محاسبان‌اند. این نرم افزار شالوده‌های سودآوری بیشتر را با تأمین امنیت کامل اطلاعات مالی، بهینه‌سازی بیشینه وقت و هزینه‌ها، گزارش‌گیری‌های جامع و افزایش حدأکثری بهره‌وری فراهم می‌آورد. به کمک نرم افزار محاسبان، مشکلات خود را با سیستم عامل ویندوز نیز حل کرده‌اید، چون این نرم افزار تحت وب است و روی سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، ماک، اندروید یا غیره قابل راه‌اندازی است.
در پایان باید بگوییم اگر شما هم می‌خواهید قدمی حیاتی در جهت هوشمندسازی مدیریت املاک سازمان خود بردارید، پیشنهاد ما محصول با حساب رایان پارس است. پس توصیه می‌کنیم با حساب رایان پارس تماس بگیرید و جلسه مشاوره و دموی رایگان آنها را از دست ندهید.