09 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 11 دی 1402 ساعت 22:34

کسب مجوز فعالیت معتمد مالیاتی نوع اول توسط شرکت پردازش هوشمند معتمد کسب‌ و کار

نوشته شده توسط 

شرکت پردازش هوشمند معتمد کسب و کار، موفق به دریافت هشتمین مجوز فعالیت معتمد مالیاتی نوع اول از سوی مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی شد.

به گزارش بورس و بانک ؛ در راستای اجرای ماده ۲۶ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و با استناد به نامه شماره ۷۰۵۳۰/۲۶۸/د مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، شرکت پردازش هوشمند معتمد کسب و کار متشکل از کنسرسیوم شرکت‌های آسان پرداخت پرشین، توسعه کسب و کار هوشمند آسان و نگین رایان ساتراپ، در زمره شرکت‌های معتمد مالیاتی با مجوز نوع اول قرار گرفت. 

براساس این گزارش، شرکت پردازش هوشمند معتمد کسب و کار از تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ آماده ارائه خدمات موضوع مجوز شامل خدمات نصب، راه‌اندازی، پیکربندی، ارائه پشتیبانی و تامین تجهیزات موردنیاز صدور، نگهداری، جمع‌آوری و ارسال صورتحساب الکترونیکی برای تمام مؤدیان حقیقی و حقوقی خواهد بود. 

 

کسب مجوز فعالیت معتمد مالیاتی نوع اول توسط شرکت پردازش هوشمند معتمد کسب‌ و کار

 

امکان اتصال به سامانه از طریق انواع مختلف پایانه‌های فروشگاهی با ایجاد زیرساخت‌های فنی و تجاری هوشمند، توسعه راهکار‌های اختصاصی برای هر صنف و ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی به مؤدیان از جمله دیگر خدمات این شرکت است.

شرکت پردازش هوشمند معتمد کسب و کار در تلاش است تا با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت اعضای مشارکت‌کننده، در مسیر خدمت‌رسانی به مؤدیان گام بردارد.