04 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: آبان 1401
رئیس کل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه وضعیت منابع ارزی ما رو به بهبود است و حجم عرضه‌های ما در بازار نیما نسبت به گذشته به ارزهای مختلفی که مورد نیاز بازار است گسترش پیدا کرده؛ لذا پیش‌بینی می‌کنیم همچنان وضعیت مطلوب در تامین منابع ارزی در ماه‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر ‌علی صالح‌آبادی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: از اولویت‌های جدی و کاری بانک مرکزی در راستای کنترل تورم، کنترل رشد نقدینگی است و این مهم جزء سیاست‌های مهم بانک مرکزی به شمار می رود.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: در این راستا رشد ترازنامه بانک‌ها در محدوده‌ای که شورای پول و اعتبار تعیین کرده کنترل می‌شود و بحمدالله بانک‌ها در این زمینه حرکت می‌کنند تا رشد نقدینگی در مسیری که بانک مرکزی مشخص کرده، انجام شود.

دکتر صالح‌آبادی یکی از راهکارهای کنترل رشد نقدینگی در این شرایط را تأمین مالی غیرتورمی تولید خواند و گفت: در این راستا باید از ابزارهای جایگزین برای تامین مالی تولید استفاده کنیم و یکی از این ابزارها انتشار اوراق گام است که حجم انتشار این اوراق بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان است و بزودی از این میزان عبور می کند. در تلاشیم این اوراق در زنجیره تامین جابجا شود، در این صورت این اوراق کمتر به بازار سرمایه ارائه می‌شود و تامین مالی غیرتورمی محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین ایجاد سه نوع صندوق را در هیأت عامل بانک مرکزی تصویب کردیم که بانک‌ها یکی از انواع این صندوق ها را در اختیار داشته باشند. صندوق‌ سرمایه‌گذاری مختص اوراق دولتی است که بانک‌ها می‌توانند این صندوق‌ها را ایجاد کنند البته ضوابط آن قبلاً تصویب شده بود و در حال حاضر باید سرعت بگیرد.

رئیس شورای پول و اعتبار ادامه داد: اوراقی که بانک‌ها منتشر می کنند می‌تواند توسط این صندوق‌ها خریداری شود تا کمتر به بانک‌ها برای خرید اوراق دولت مراجعه شود و این اتفاق مثبتی است که می‌تواند رخ بدهد.

رئیس کل بانک مرکزی یادآور شد: موضوع بعدی صندوق‌های زمین و ساختمان و صندوق‌های املاک و مستغلات بود که بانک‌ها می‌توانند راه‌اندازی کنند. بانک‌هایی که املاک و ساختمان‌های را دارند می‌توانند آنها را در قالب صندوق‌های املاک و مستغلات به شکل اجاره‌داری حرفه‌ای اداره کنند و گواهی‌های صندوق‌ها را در بازار عرضه کرده و منابع را از بازار جمع کنند. اگر اموال مازادی هم دارند می توانند برای مولدسازی آنها از طریق این صندوق‌ها اقدام کنند، منابعی‌ را جذب کرده و این اموال را مولد و سپس آنها را واگذار کنند. این‌ موارد سه نوع صندوقی است که اخیراً در هیات بانک عامل مرکزی تصویب شد.

دکتر صالح‌آبادی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی تصمیمی بود که در روزهای گذشته گرفته شد که دارندگان کارت بازرگانی فعال و معتبر با شروطی که بانک مرکزی تعریف می‌کند می‌توانند در بازار متشکل ارزی تا حداکثر سه برابر ارز بیشتری به نرخ بازار خریداری کنند و این امر در راستای کمک به فعالان اقتصادی است که نیاز به اسکناس ارزی دارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه صادرکنندگان میزان عرضه خود را در بازار متشکل معاملات ارزی افزایش داده‌اند می‌توانند از آن امکان در این بازار استفاده کنند.

دکتر صالح آبادی تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت منابع ارزی ما هم رو به بهبود است یعنی مستمرا که جلو می‌رویم وضعیت ما بهتر می‌شود. خوشبختانه در آبان ماه نسبت به مهرماه فروش‌هایی که در حوزه‌های نفتی‌مان داشتیم رشد بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ای داشت لذا حجم عرضه‌های ما در بازار نیما نسبت به گذشته به ارزهای مختلفی که مورد نیاز بازار است افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌کنیم همچنان وضعیت مطلوبی را در تامین منابع ارزی در ماه‌های آینده داشته باشیم.

رئیس کل بانک مرکزی درباره موضوع قرض‌الحسنه‌های گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در طول هشت ماه ابتدای امسال پرداخت شد و در واقع بیش از ۱۰۰ همت مجموع پرداختی‌هایی است که داشتیم و نزدیک به ۹۰ همت تسهیلات ازدواج بوده و حدود ۲۲ همت تسهیلات فرزندآوری بوده که از ابتدای سال تا پایان آبان ماه پرداخت شده است.

دکتر صالح آبادی در خصوص اوراق گواهی سکه بانک مرکزی در بورس کالا گفت: صدور گواهی سکه در بورس کالا با نرخ متعادل به هر میزانی که مردم نیاز داشته باشند، در حال انجام است و مردم می توانند برای خرید به بازار سرمایه مراجعه کنند؛ این گواهی ها از سوی بانک مرکزی صادر و تضمین شده است و در سررسید، اگر فردی مایل بود سکه اش را دریافت می کند و اگر نخواست می تواند قیمت روز سکه را از بانک مرکزی دریافت کند. لذا این امکان در بورس کالا وجود دارد و توانسته ثبات را در بازار فراهم کند. لذا در روزهای گذشته هم شاهد بودیم که قیمت سکه نیز کاهش یافت و انشالله به سمت تعادل پیش می رود. 

وی افزود: در حوزه ارزی نیز گواهی ارزی را تعریف کردیم و در شعب ارزی بانک ملی این امکان وجود دارد افرادی که تمایل دارند خود را در برابر نوسانات ارز پوشش ریسک دهند، اوراق مذکور را که ناشر آن بانک مرکزی است را از شعب بانک ملی خریداری کنند. براین اساس فرد به قیمت امروز بازار متشکل ارزی پول خود را می گذارند و در روز سررسید به قیمت روز بازار متشکل ارزی می توانند معادل ریالی یا اسکناس ارز آن را دریافت کنند. 

رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش ودیعه ریالی بانک مرکزی از صرافی‌ها گفت: این موضوع را بررسی می‌کنم.

دکتر صالح آبادی همچنین درباره سایر اقدامات انجام شده در حوزه ارز گفت: اقدام دیگری که انجام دادیم این است که کیف پولی که صرفی‌ها داشتند قبلا تا ۱۰۰ هزار یورو  می‌توانست شارژ شود که آن را ۵۰ درصد اضافه کردیم و ۱۵۰ هزار یورو می‌تواند شارژ شود. این هم به دلیل امکان بیشتر منابعی است که در بازار متشکل وجود دارد و هیچ مشکلی برای تامین آن وجود ندارد و این موضوع به عمق بازار و تامین ارز بیشتر در بازار کمک می کند.

منتشرشده در بازار پول
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 4040701701، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام گرفته و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، ذینفعان چک برای اطمینان از وضعیت چک و صادرکننده آن می‌توانند کد دستوری (*1*1* شناسه صیادی) را به سرشماره 4040701701 ارسال کرده و از وضعیت کلی چک‌های برگشتی صادرکننده چک مطلع شوند.

تفسير رنگ های ارائه شده در خروجی استعلام به شرح زیر است:

وضعیت سفید: صادرکننده چک فاقد هرگونه سابقه چک برگشتی بوده یا درصورت وجود سابقه، تمامی موارد رفع سوء اثر شده است.

وضعیت زرد: صادرکننده چک دارای یک فقره چک برگشتی یا حداکثر مبلغ 100 میلیون ریال تعهد برگشتی است.

وضعیت نارنجی: صادرکننده چک دارای دو الی چهار فقره چک برگشتی یا حداکثر مبلغ 400 میلیون ریال تعهد برگشتی است.

وضعیت قهوه ای: صادرکننده چک دارای پنج تا ده فقره چک برگشتی یا حداکثر مبلغ یک میلیارد ریال تعهد برگشتی است.

وضعیت قرمز: صادرکننده چک دارای بیش از ده فقره چک برگشتی یا بیش از مبلغ یک میلیارد ریال تعهد برگشتی است.لازم به ذکر است در خصوص اشخاص حقوقی فاقد شناسه ملی ثبت شده در پایگاه داده بانک مرکزی، امکان اخذ استعلام وجود نخواهد داشت. همچنین در خصوص برگ چکهای متعلق به اشخاص حقیقی دارای حساب مشترک، وضعیت اعلام شده مربوط به فرد دارای بالاترین مبلغ و بیشترین تعداد چک برگشتی از بین صاحبان حساب خواهد بود.

مشتریان بانکی در صورتی که کد دستوری را به خاطر نداشته باشند می‌توانند با ارسال یک پیامک (بدون اهمیت متن آن) به سرشماره 4040701701، راهنمای این سامانه پیامکی را دریافت کنند.

همچنین استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی در وب‌سایت بانک مرکزی و با مراجعه به صفحه «نظام‌های پرداخت و زیرساخت» > «استعلام چک» > «استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی» در دسترس عموم قرار دارد. در این بخش امکان «استعلام چک براساس اقلام اطلاعاتی چک» و «استعلام مبالغ مسدودشده حساب‌ها بابت چک برگشتی» نیز قابل دسترس است.

منتشرشده در بازار پول

بانک سپه طی آبان ماه سال جاری بیش از 35 هزار میلیارد ریال در قالب 75  هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، قرض‌الحسنه ازدواج، فرزند آوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی به آحاد مردم پرداخت کرده است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ این بانک به‌منظور اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی از تاریخ ابلاغ طرح تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال، از بهمن‌ماه 1400 تا پایان آبان ماه سال جاری، برای بیش از 477 هزار فقره پرونده، معادل 138 هزار و 474 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که از این میزان 17 هزار و 89 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 52 هزار و 891 فقره پرونده مربوط به آبان ماه سال جاری است.

همچنین نخستین بانک ایرانی که در زمره بانک‌های برتر درزمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در آبان ماه سال جاری به 7 هزار و 201 پرونده به میزان 10 هزار و 4 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

این در حالی است که بانک سپه در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری در آبان ماه سال جاری بالغ‌بر 2 هزار و 688 میلیارد ریال برای 6 هزار و 679 فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه میزان 2 هزار و 629 میلیارد ریال در قالب 3 هزار و 64 فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، 984 میلیارد ریال بابت یک هزار و 126 فقره پرونده تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی و 2 هزار و 297 میلیارد ریال در رابطه با تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای 4 هزار و 113 پرونده تسهیلات اعطا کرده است.

منتشرشده در بازار پول

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه بسیاری از کسب و کارها به پلتفرم های داخلی مهاجرت کرده‌اند از افزایش درآمد و ترافیک پست در آبان ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش بورس و بانک و به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست ؛ محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در گفت و گو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مهاجرت کسب و کارها از پلتفرم های خارجی به پلتفرم های بومی، گفت: «بر اساس قراردادهایی که پست با پلتفرم های داخلی برای جابجایی مرسولات آنان دارد به طور متوسط بیش از ۳۰ درصد افزایش ترافیک داشته اند.»
وی با اشاره به کاهش درآمد و ترافیک پست در مهر ماه گذشته بعد از محدودیت های اعمال شده برای برخی پلتفرم های خارجی، از افزایش درآمد و ترافیک این شرکت در آبان ماه نسبت به مهرماه خبر داد و افزود: «درآمد شرکت ملی پست و ترافیک مرسولات در آبان ماه نسبت به مهر ماه سال جاری به ترتیب ۲۷ و ۱۶ درصد افزایش داشته است.»
مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به اینکه بخشی زیادی از لجستیک و جابجایی کالاهای فروخته شده توسط کسب و کارهای اینترنتی از طریق پست انجام می شود، وضعیت ترافیک و درآمد پست را شاخص مناسبی برای نشان دادن وضعیت کسب و کارهای اینترنتی دانست و گفت: «افزایش ترافیک مرسولات و همچنین درآمد شرکت پست در یک ماه گذشته نشان می دهد که حال کسب و کارهای اینترنتی رو به بهبود است.»
لیائی با اشاره به جابه جایی ۲۵۶ میلیون مرسوله توسط پست در سال گذشته، تصریح کرد: «در سال جاری پیش بینی کرده ایم که بتوانیم ۳۰۰ میلیون مرسوله را جابجا کنیم.»

منتشرشده در روابط عمومی ها

برگزیدگان جشنواره ارمغان مهر زندگی بیمه کوثر براساس ارزیابی شاخص‌‌های تعیین شده و بر مبنای امتیازات مکسوبه معرفی شدند.

 به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بازاریابی بیمه‌های انفرادی بیمه کوثر؛ نمایندگان استان‌های گیلان، یزد و فارس در جایگاه برترین‌ها قرار گرفتند و طاهره معینی، سیده سکینه موسوی، مرجان ابراهیمی اسدآبادی و  بیمه حامی گستر کوثر  به ترتیب به عنوان منتخبان سطوح الماسی، طلایی، نقره‌ای و برنزی معرفی شدند.

مرتضی کامرانی خاطرنشان‌کرد: در این جشنواره بیش از ۲۰۰نماینده به رقابت پرداختند و از این میان، پنج نفر در سطح الماسی، یک نفر در سطح طلایی و ۲۲نفر در جایگاه‌های نقره‌ای و برنزی موفق به کسب نشان برگزیدگان جشنواره ارمغان مهر زندگی و جوایز نفیس شدند. 

منتشرشده در بیمه

بانک کارآفرین در نیمه هشت ماهه سال ۱۴۰۱ ،۹۰۵ میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و ۲۵۳ میلیارد ریال پرداخت کرد.

 به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ این بانک به‌منظور ترویج سنت حسنه ازدواج، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دوم آذر ماه ۱۴۰۱ ،۶۸۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل ۹۰۵میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد. این در شرایطی است که تا پایان مهرماه سال جاری ۵۷۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده بود. از نظر حجم تسهیلات پیش از این و تا پایان مهر در بانک کارآفرین بیش از ۷۵۶میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده بود.بر اساس این گزارش، تا کنون کلیه متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، جهت اخذ تسهیلات به شعب عامل بانک معرفی ‌شدند و در حال حاضر تعداد۲۵۱فرد متقاضی در حال طی کردن مراحل جهت اخذ تسهیلات هستند.

تسهیلات ازدواج
فرآیند دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک کارآفرین به این شرح است؛ هر یک از زوجین به صورت جداگانه باید در سامانه تسهیلات وام ازدواج بانک مرکزی، ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند. سپس توسط سرپرستی بانکی که در سامانه از طرف شخص متقاضی مشخص شده است، شعبه پرداخت کننده تسهیلات مشخص و برای فرد ثبت نام کننده، پیامک ثبت اطلاعات و شروع مرحله بعدی دریافت تسهیلات ارسال می شود.
در مرحله آخر فردمتقاضی باید به شعبه مراجعه کرده با ارائه مدارک لازم پرونده خود را تکمیل و وام ازدواج خود را دریافت کند.
شایان ذکر است این فرآیند نباید بیشتر از یک ماه زمان ببرد، در غیر این صورت فرد متقاضی باید مجددا ثبت نام کند.

ارائه تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری
همچنین بانک کارآفرین با ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی در خصوص ارائه تسهیلات فرزندآوری، در هشت ماهه سال ۱۴۰۱ ،۶۹۹ فقره تسهیلات پرداخت کرد.بر این اساس و به‌منظور ترویج فرهنگ فرزندآوری، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دوم آذرماه سال جاری،۳۶۳ فقره تسهیلات فرزندآوری معادل ۲۵۳میلیاردریال به متقاضیان توسط بانک کارآفرین پرداخت شده است.بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۱۱۴ نفر متقاضی در صف انتظار جهت معرفی به شعب عامل بانک و۳۶۳نفر متقاضی در حال طی کردن مراحل جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در شعب عامل هستند.

اعطای تسهیلات فرزندآوری
نحوه دریافت وام فرزندآوری
بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به بانکها، ارائه تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در دستور کار بانک کارآفرین قرار گرفته است.
به این ترتیب ،بانک‌ها مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان،با أخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر، اقدام به پرداخت تسهیلات موصوف به شرح توضیحات ذیل کنند.
بر اساس قانون، برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد در خاک کشور ایران به دنیا آمده‌اند و پدرانشان نیزدارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران دارند، تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، به ازای فرزند اول‌ ۲۰ میلیون تومان، به ازای فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان، به ازای فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان، به ازای فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان و به ازای فرزند پنجم به بعد ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. همچنین تسهیلات فرزندآوری به افرادی تعلق می گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند بالای ۲.۵ نباشد.
تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده‌گذاری و با شش ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود. ولیکن در صورت توثیق سپرده سرمایه گذاری مدت دار، متقاضی از معرفی ضامن و یا ارائه سفته معاف خواهد بود.
تسهیلات فرزندآوری با کارمزد ۴ درصد به صورت سالانه پرداخت می‌شود و همچنین در مورد تولد فرزندان دوقلو و بیشتر به ازای هر فرزند یک وام تعلق می‌گیرد و ترتیب تولد لحاظ می‌ شود.
وام فرزندآوری صرفا برای اشخاصی که در سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری بانک مرکزی که همان سامانه مربوط به تسهیلات قرض الحسنه ازدواج است، ثبت نام می کنند، تخصیص می یابد و روال آن همانند وام ازدواج، بعد از ثبت نام و تأیید بانک مرکزی به طور مستقیم به یکی از شعب بانک کارآفرین ابلاغ می شود و قابل پرداخت توسط شعبه مذکور خواهد بود.
متقاضیان (پدران) واجد شرایط برای متولدین از یکم فروردین ۱۴۰۰ به بعد و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام نمایند و در صورتی که حین دوره بازپرداخت تسهیلات تولد فرزند، فرزند دیگری از متقاضی به دنیا آمد، پرداخت تسهیلات مذکور طبق ضوابط این دستورالعمل به کودک بعدی امکان پذیر است.

منتشرشده در بازار پول

معارفه آقای سید محمد حسینی به عنوان مدیریت کل بازرسی و آقای دکتر امین شکری به عنوان معاونت فناوری اطلاعات  موسسه اعتباری ملل توسط مدیرعامل 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ در جلسه ای که با حضور مدیرعامل ،قائم مقام مدیرعامل، معاونین منابع انسانی و اداری، مالی و اعتبارات و جمعی از همکاران برگزار شد آقایان سید محمد حسینی و دکتر امین شکری از سوی مدیرعامل به ترتیب به عنوان مدیریت کل بازرسی و معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل منصوب شدند.

منتشرشده در بازار پول

در پی امضای تفاهم نامه اخیر بانک آینده با گروه صنعتی ایران خودرو در سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، نشست مشترکی با حضور دکتر مرادی، سرپرست، مجاهدی، عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات، دکتر سودبخش، معاون مالی، دکتر فخریان، معاون بانکداری و شرکتی و فرهادیان، مدیر امور بین الملل بانک آینده با مهدی خطیبی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۹/۹ در مجموعه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک آینده ؛ در این نشست با اشاره به همکاری استراتژیک بانک آینده و شرکت ایران خودرو، حمایت از تولید و صنعت کشور به عنوان یکی از وظایف بنیادی بانک آینده مورد تاکید قرار گرفت و درباره توسعه تعاملات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی و تحکیم همکاری های فی مابین، توافقاتی شد.

نشست مشترک مدیران عامل بانک آینده و گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت

 
 
منتشرشده در بازار پول

صندوق تامین خسارت های بدنی در نظر دارد به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه فرهنگ سازی بیمه و ترغیب موتور سواران فاقد بیمه نامه شخص ثالث به تهیه بیمه نامه، پویش «یک گل، هزار کلاه ایمنی » را برگزار نماید.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی،  به ازای هر گل در این تورنمنت ، به صورت نمادین به هزار موتور سواری که در طرح بخشودگی،  بیمه نامه شخص ثالث تهیه کرده اند، کلاه ایمنی اهدا خواهد شد.
بدین منظور از کلیه دارندگان موتور سیکلت که مشمول این طرح می باشند دعوت به عمل می آید از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام در این پویش اقدام نمایند.

منتشرشده در بیمه

برای نخستین بار، سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی  با سرشماره ۵۰۰۰۱۲۳۹ راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی ؛ بوسیله این سامانه پیامکی، اشخاص می توانند انتقادها، پیشنهادها و گزارش هایی مثل «سوت زنی» را مستقیما به مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی، ارائه دهند.

صندوق تامین خسارت های بدنی در طول چند ماه اخیر ، ابتکارهای مطلوبی را برای راحتی عموم در نظر گرفته است.

 

منتشرشده در بیمه