07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 08 فروردين 1401 ساعت 21:03

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در دیدار با وزیر صمت:وزارت صمت در توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور نقش مهمی دارد

نوشته شده توسط 

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در نشست هم اندیشی با وزیر صمت ضمن تأکید بر همکاری با وزارت صمت برای توسعه صنایع و شرکت‌های دانش بنیان، گفت: شعار سال و فرمان مقام‌معظم‌رهبری در خصوص دانش‌بنیان شدن صنایع بزرگ، باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از شاتا ؛ سورنا ستاری افزود: باید به تمام افرادی که ایده و انگیزه دارند، توجه ویژه کرد و نه تنها وزارت صمت، بلکه تمام مردم، بازار و جامعه باید در فرهنگ دانش‌بنیان شدن، نقش ایفا کنند.

وی تصریح کرد: امروز در کشور برای دانش‌بنیان شدن نیاز به همدلی و هم‌صدایی است و باید تمام وزارتخانه‌ها در این زمینه نقش ایفا کرده و همکاری کنند.

ستاری بیان کرد: امروز تفاهم‌های خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم و بسیار امیدواریم و در آینده‌ای نزدیک، سند همکاری تهیه و ارائه شود و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای همکاری با تمام وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت صمت آمادگی کامل دارد.

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها و به صورت ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت در توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری آمادگی دارد به نقش‌آفرینی وزارتخانه‌ها در راستای تحقق اهداف سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، کمک کند.