20 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 08 شهریور 1402 ساعت 21:02

عرضه اولیه ۷ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه کاردان در بورس تهران

نوشته شده توسط 

۷ درصد سهام شرکت تامین سرمایه کاردان ظهر امروز با حضور مقامات این شرکت در بورش تهران عرضه شد.
به گزارش بورس و بانک؛ در عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه کاردان با نماد "تکاردان" که به عنوان سومین عرضه اولیه سال 1402 در بورس تهران؛ ۷ درصد سهام معادل 630.000.000 سهم کشف قیمت شد.
این عرضه اولیه به‌ عنوان ششصد و نهمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ "فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" گروه و طبقه "بجز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی"، در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد" تکاردان" به شیوه ثبت سفارش کشف قیمت و عرضه اولیه شد.
 براساس این گزارش جمعا معادل 7  درصد از سهام تأمین سرمایه کاردان با نماد( تکاردان) به قیمت هر سهم 7080ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
گفتنی است در عرضه اولیه سهام شرکت مذکور تعداد 1 میلیون و 630 هزار و 465 کد معاملاتی شرکت کردند که به 1 میلیون و 598 هزار و 159 کدمعاملاتی حداکثر 415 سهم اختصاص یافت.
بر اساس لین گزارش در این عرضه مدیر عرضه: کارگزاری مفید، کارگزاران عرضه‌کننده: کارگزاری مفید، کارگزاری بانک سامان، کارگزاری بانک تجارت، متعهد خرید: تامین سرمایه دماوند، متعهدین عرضه : بانک سامان، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان، شرکت توسعه سرمایه‌گذاری سامان، شرکت پردازشگران سامان و شرکت اعتبارسنجی حافظ سامان ایرانیان است.