07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 30 مهر 1401 ساعت 07:26

بازگشت بزرگترین رویداد حوزه سرمایه‌گذاری و مالی کشور به ریل رونق

نوشته شده توسط 

مجری کیش اینوکس ۲۰۲۲ ، بزرگترین رویداد حوزه سرمایه‌گذاری و مالی ایران،  از برگزاری موفقیت آمیز این رویداد و بازگشت کیش اینوکس به ریل اصلی بعد از ۲ سال مشکلات ناشی از کرونا، خبر داد.

به گزارش بورس و بانک ؛  آریا حمیدیان با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز کیش اینوکس ۲۰۲۲ اظهار کرد: این رویداد در دو سال گذشته با مشکلات و پیامدهای ناشی از پاندمی کرونا مواجه بود و در سال گذشته علاوه بر کرونا تا حدی تغییر دولت هم بر این رویداد سایه انداخته بود اما امسال خوشبختانه شاهد برگزاری کیش اینوکس با بهترین کیفیت بودیم و می توان گفت بزرگترین رویداد حوزه سرمایه‌گذاری و مالی کشور دوباره به ریل اصلی خود بازگشت.

حمیدیان درباره اهمیت رویدادهایی همچون کیش اینوکس در پیشبرد اهداف اقتصاد ایران، بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که اقتصاد ایران بیشتر از هر زمان دیگر به سرمایه‌گذاری درحوزه های گوناگون، شفافیت در گزارش ها و حوزه های مالی، ابداعات و فناوری های نوین در حوزه مالی و سرمایه گذاری و گزارش‌دهی مالی، افزایش نفوذ و عمق بازار سرمایه و عمق دهی وگسترش عمومی بازارهای جدیدی که در بورس کالا با ابزارهای مالی تعریف می شود و … نیازمند است. اگر اقتصاد کشورهای بزرگ و قدرتمند جهان را بررسی کنیم هم این نتیجه به دست می آید که تمام این کشورها در حوزه مالی و سرمایه گذاری بسیار مترقی و پیشرفته هستند و از جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه مالی استفاده می کنند. بنابراین رویدادی همچون کیش اینوکس که با همت بخش خصوصی و با محوریت بخش خصوصی برگزار می شود می تواند ارتقا دهنده سیستم های مالی و سرمایه گذاری در ایران باشد و ظرفیت های سرمایه گذاری در کشور را نیز به بخش های داخلی و طرف های خارجی معرفی کند.

وی با بیان استقبال مشارکت کنندگان از این رویداد، افزود: مشارکت کنندگان نمایشگاهی امسال ۲۵۰ شرکت و مجموعه بودند که تعداد این مشارکت کنندگان افزایش قابل توجهی داشت و در بخش همایش و نشست های تخصصی نیز شاهد حضور کارشناسان و مسئولان برجسته صنعت مالی کشور در ۳۶ نشست تخصصی و همایش این رویداد بودیم.

حمیدیان یادآور شد: با برگزاری مستمر این رویداد در سنوات گذشته و مشخص شدن ابعاد تاثیرگذاری این رویداد در بخش های مختلف صنعت ملی کشور، شرکت ها و سازمان های مرتبط با این بخش نیز شناخت بهتری نسبت به ظرفیت های این رویداد پیدا کرده اند و این شناخت به استقبال و مشارکت فعالانه تر آنها در کیش اینوکس منتهی شده است.

مجری کیش اینوکس با بیان این که توفیق این رویداد و رضایت مشارکت کنندگان مرهون تلاش گسترده و برنامه ریزی دست اندرکاران این نمایشگاه است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های این رویداد از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و همکاری و تلاش منسجم دست اندرکاران و مجموعه هایی که با ما همراه شدند موجب شد شاهد محتواهای بهتری در این رویداد باشیم و کیش اینوکس ۲۰۲۲ به نقطه عطفی در سال های برگزاری این نمایشگاه تبدیل شود که این امر استقبال و رضایت مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان را به دنبال داشت.

شایان ذکر است؛ کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور طی سالیان گذشته مطرح بوده و با حمایت و مشارکت نهادها، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی فعال در زیست بوم بازار سرمایه و سرمایه گذاری کشور به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی کشور و ایجاد زمینه های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل شده است.