16 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 08 مهر 1400 ساعت 15:58

تجلیل از ایثارگران سازمان بورس و اوراق بهادار

نوشته شده توسط 

همه همکاران در سازمان بورس خود را عضوی از جامعه ایثارگران دانسته و از معنای واقعی ایثار برای نفع مردم دفاع می‌کنند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ؛ عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم تجلیل از ایثارگران سازمان بورس و اوراق بهادار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: زمانی که نفع دیگران را بر نفع خود ترجیح دهیم به معنای واقعی ایثار دست یافته‌ایم.

مصطفی بهشتی سرشت در این باره توضیح داد: تمامی همکاران ما در مجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار، نفع مردم را برای بهره‌مندی از بازار سرمایه بر نفع خود ترجیح داده و به نوعی ایثار می‌کنند.

وی عنوان کرد: تمام مدیران و همکاران سازمان بر شفاف و کارا بودن و همچنین رو به رشد بودن بازار سرمایه حساس هستند و تلاش می‌کنند بازار سرمایه محل مناسبی برای سرمایه گذاری مردم باشد حال آنکه خود و خانواده‌های آنها نیز اجازه سرمایه‌گذاری در این بازار را ندارند.

 معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: همه همکاران در سازمان بورس خود را عضوی از جامعه ایثارگران دانسته و از معنای واقعی ایثار برای نفع مردم دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: ایثار باید با اخلاص همراه باشد و در صورت نبود اخلاص نتایج ایثارگری کمرنگ و محدود شده و شیطان در کمین ایثار بدون اخلاص است.

بهشتی سرشت ادامه داد: در عصر حاضر و در یک مجموعه اقتصادی، ایثارگری باید سرلوحه کارها و برنامه‌های ما قرار گرفته و نفع دیگران را بر نفع خود ترجیح داده و آن را با اخلاص همراه کنیم.

عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: جنگ خسارت‌های زیادی را در دوران ۸ سال دفاع مقدس برای کشور به دنبال داشت اما در کنار این خسارت و آسیب‌ها، همدلی و محبت مردم در جامعه بیشتر شد و امروز وظیفه می‌دانیم از رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و جانبازان و شهدای آن دوران، تقدیر کرده و ایثارگری‌های آنان را فراموش نکنیم.

در این مراسم مرتضی صمدی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه ۷۵ درصد شهدا دوران ۸ سال دفاع مقدس زیر ۲۵ سال سن داشتند، گفت: شهدا از جوانی خود گذشتند و در میدان نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند تا کشور به دست دشمنان اسلام نیفتد.

وی افزود: امروزه ایثارگران آن دوران، باعث ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور شدند که باید قدردان آنان در همه بخش‌های کشور باشیم.

در پایان این مراسم، تعدادی از ایثارگران سازمان بورس سخنرانی کرده و  از ۱۱ ایثارگر سازمان بورس و اوراق بهادار تقدیر و تشکر به عمل آمد.