28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 27 بهمن 1401 ساعت 16:47

مدیرعامل بانک سپه: فعالیت های سازمان اتکا مصداق جهاد اقتصادی است

نوشته شده توسط 

دکتر آیت الله ابراهیمی، مدیر عامل بانک سپه در بازدید از نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا با قدردانی از فعالیت های انجام شده در این سازمان گفت: فعالیت های سازمان اتکا در راستای اقتصاد مقاومتی، جهاد اقتصادی و راهبردی در حوزه امنیت غذایی است که  می تواند یک الگوی خوب برای کشور باشد .
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا؛وی اظهار کرد: مدیریت زنجیره ارزش و تامین امنیت قضایی و ارتباط این مولفه های مهم در سازمان اتکا توسعه پیدا کرده و دانش بنیان بودن اقدامات و ممزوج کردن اقدامات عملی و دانشی در  تمامی فعالیت های این سازمان به چشم می خورد .
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه در تمامی فعالیت های اتکا، از عناصر برجسته و توانمند علمی استفاده شده ، گفت: ما باوجود ارتباطی که با سازمان اتکا داشتیم تا بحال ندیده بودیم این زنجیره به هم پیوسته و دارای ارزش افزوده مناسب در نیروهای مسلح شکل بگیرد.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه سازمان اتکا به هنگام بروز تکانه های اقتصادی در کشور و برای پیشگیری از طمع دشمنان، بعنوان بخش قابل توجهی که متمرکز بر معیشت وامنیت غذایی است، همراه اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، اظهار کرد: این توانمندیها باید اطلاع رسانی شود و مردم باید امیدوار باشند که یک مجموعه از عناصر جهادی که پای خدمت به مردم ایستاده اند، تلاش می کنند مانع از طمع ورزی دشمنان شوند.
وی افزود: مسیری که سازمان اتکا انتخاب کرده است اگر از آن حمایت شود قابلیت توسعه دارد. هر چه این محور توسعه پیدا کند، حجم و سطح خدمات آن به مردم و کشور افزایش پیدا کند، دقیقا مصداق جهاد اقتصادی است و حضرت آقا فرمودندکه امروز بیشترین و محکم ترین مواجهه و مبارزه با استکبار جهانی، فعالیت های اقتصادی است که در زمره مجهادت در راه خداست.
دکتر ابراهیمی گفت: کارهایی که در سازمان اتکا صورت گرفته مصداق مجاهدت در راه خداست و دوستان وعزیزانی که در این مسیر خدمت می کنند، مصداق افراد مجاهد و خدمتگزار در راه خدا هستند که در نقطه مقابل دشمنان و استکبار می جنگند.


مدیرعامل بانک سپه ادامه داد: تمام اقدامات سازمان اتکا مردم پایه و مردم محور است و نمی توان بین آنها تفاوتی گذاشت تک تک آنها مهم هستند .
وی درباره توسعه در حوزه بذر گفت: این موضوع از دغدغه هایی است که توسعه آن اهمیت بسزایی دارد.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه بخش اعظم بذر ما از خارج از کشور تامین می شود و دشمنان ما درصدند از طریق محدود کردن دسترسی به بذرها، یا فعالیت های بیوتروریسم، ما را آسیب پذیر کنند، افزود: سازمان اتکا در این بخش توانسته اقدامات قابل توجهی انجام دهد.
مدیرعامل بانک سپه درباره حمایت از فعالیت های اقتصادی اتکا گفت: سازمان اتکا که به معیشت کارکنان نیروهای مسلح می پردازد و پایه اقداماتش تولید، تحقیق، علم و خودکفایی است و ما همینطور که در گذشته از این سازمان حمایت کردیم،  هم اکنون نیز ماموریت هایی که در کشور روی زمین مانده را با همکاری هم انشااله به سرانجام می رسانیم.
 
وی در پایان به دست اندرکاران سازمان اتکا و دکتر اعلمی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اتکا تبریک گفت و بیان کرد:  تحقق فعالیت هایی که امروز در نمایشگاه دیدیم جزو آرزوهای ما بود.