30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 09 اسفند 1397 ساعت 12:08

بیمه مشاغل خانگی

نوشته شده توسط 

78952 398معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: ۵۰ درصد جمعیت کشور بانوان هستند با توجه به شایستگی و توانمندی بانوان باید به نقش‌ مدیریتی این قشر تاثیرگذار بیشتر توجه شود.

به گزارش«بورس و بانک» «حسین حسن‌نژاد» در آیین تجلیل از بانوان نخبه غرب و مرکز مازندران اظهار کرد: بانوان باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه‌الزهرا (س) ابتدا نقش مادری و همسری را در خانواده به خوبی ایفاء کنند تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.
وی با توجه به نقش بانوان در بخش‌های مدیریتی در کشور و استان افزود:در حال حاضر ۱۰ درصد بانوان در بخش‌های مدیریتی کشور فعالت می‌کنند.
حسن‌نژاد با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت کشور بانوان هستند گفت: با توجه به شایستگی و توانمندی بانوان باید نقش‌ مدیریتی این قشر تاثیرگذار بیشتر توجه شود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران مکانی برای کاهش و یا رفع کامل مشکلات بانوان استان به ویژه بانوان سرپرست خانواده است.
«سمیه قاسمی طوسی» با بیان اینکه تولید محصولات مشاغل خانگی نیازمند بازار فروش مناسب است افزود:نیمه دوم فصل بهار بازارچه‌هایی برای فروش محصولات خانگی بانوان که بیشتر آنها سرپرست خانواده هستند در نقاط مختلف استان برپا می‌شود.
**بیمه مشاغل خانگی
وی از بیمه شدن بانوان مشاغل خانگی استان خبر داد و یادآور شد: این بانوان با همکاری صندوق بیمه روستای عشایری بیمه خواهند شد.
در پایان از ۵۰ بانوی نمونه و نخبه غرب و مرکز استان در بخش‌های مختلف قدردانی شد.