29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 03 دی 1397 ساعت 16:39

عضو هيات مديره بانك توسعه تعاون: روابط عمومی دیدبان ارزش‌های سازمان است

نوشته شده توسط 

BTTعضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ارزش افرینی در برنامه‌های حرفه‌ای روابط عمومی به عنوان یک شاخص تلقی مي‌شود و بر این اساس روابط عمومی دیده بان ارزش‌های سازمان است.
به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومي بانك توسعه تعاون؛ امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک در جلسه ویژه‌ای با حضور سعید معادی مشاور مدیرعامل، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و رئیس، معاونان و کارشناسان اداره کل روابط عمومی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ماموریت‌ها و تکالیف روابط عمومی و هیات تحریریه نشریه درون سازمانی پیام ما، رابطه معناداری با مقوله ارزش افرینی و نهادینه سازی عناصر مهم فرهنگی در سازمان دارد.


وی با اشاره به نقش اثرگذار فعالیت‌های مختلف روابط عمومی در شناساندن و معرفی هر چه بهتر خدمات قابل ارایه به جامعه هدف در این رابطه افزود: کارشناسان روابط عمومی همگام با تغییرات پرشتاپ فناوری و با اتکای به روش‌ها و شیوه‌های نوین در حوزه‌های گوناگون، نقش بی بدیلی را در تقویت ارتباطات درون سازمانی و ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون بر عهده دارند.
عصارزاده با تاکید بر اثرگذاری فوق العاده فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی بر نهادینه شدن فرهنگ سازمانی در این ارتباط خاطرنشان کرد: تقویت و رشد تفکر استراتژیک، مسوولیت پذیری و ترویج کارگروهی از جمله مولّفه‌های بسیار مهمی است که باید بیش از پیش به عنوان اولویت‌های اهداف ارتباطی روابط عمومی و به ویژه در چارچوب تولید محتوا و پیام‌های ارتباطی در بخش‌های مختلف نشریه درون سازمانی "پیام ما" مورد توجه ویژه قرار گیرد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تقدیر از تلاش‌‌های حرفه‌ای کارشناسان روابط عمومی در حوزه‌های گوناگون گفت: مخاطب شناسی، بهره‌گیری مطلوب از کانال‌های مختلف ارتباطی برپایه حس خلاقیت و نواوری توام با انعکاس مناسب تجربیات ارزشمند و فعالیت‌های برجسته همکاران صف و ستاد در نشریه درون سازمانی، اینترانت و سایر کانال‌های پیام رسان، اثر قابل توجهی در افزایش انگیزه‌های سازمانی و بالارفتن بهره‌وری خواهد داشت.
وی همچنین افزود: تلاش در راستاي تقویت فضای گفت‌وگو و ایجاد شور و هیجان، بسترسازی لازم به منظور خلق ارزش‌ها و پیش بینی ساز و کارهای مناسب با هدف اگاهی رسانی در خصوص مخاطرات و آسیب‌های پیش روی کسب و کارها از جمله ماموریت‌های روابط عمومی است كه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
عصارزاده تولید محتوای بیشتر و ارتقای کیفیت ان توسط روابط عمومی با هدف پوشش برنامه اموزشی پیشگیرانه و استفاده بهینه از تجربیات همکاران در سطوح مختلف را در زمره دیگر تکالیف ان اداره دانسته و افزود: اندازه گیری میزان اقبال و اثربخشی موضوعات محتوایی مندرج در صفحات گوناگون نشریه درون سازمانی‌ پیام ما، از طریق نظرسنجی و توزیع هدفمند پرسشنامه از دیگر ماموریت‌های حرفه‌ای روابط عمومی به شمار می‌آید.
وی گفت : کلید حل و فصل بسیاری از مسایل درون و برون سازمانی پیوند ناگسستنی با مجموعه فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی داشته و بر این اساس ضروری است تا با اتکای به روش‌ها و شیوه‌های مختلف ارتباطی، صداهای متنوع مخاطبان به شکل مناسب تبدیل به محتوا و پیام شود.
وی با بیان اینکه اشراف روابط عمومی به تمامی حوزه‌ها و در جریان بودن ان نسبت به تمامي طرح‌ها و برنامه‌های سازمان از جمله ضرورت‌های مهم این امور به شمار می‌اید، خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان حلقه اتصال در بین سازمان و مشتریان عمل می‌کند و باید با اطلاع رسانی منصافه و عادلانه تمامی لایه‌های مختلف مخاطبان خود را در نظر گیرد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین افزود: امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای جدید اطلاع رسانی هر فرد به یک رسانه تبدیل شده است که این امر روابط عمومی را با چالش‌ها و فرصت‌هایی مواجه خواهد کرد که مطمئنا مدیریت جدید روابط عمومی از این ظرفیت‌ها به خوبی و با قدرت استفاده خواهد كرد.