10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 26 فروردين 1403 ساعت 19:46

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

نوشته شده توسط 

هیئت پذیرش فرابورس روز جاری موافقت خود را با پذیرش مشروط شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه در بازار دوم فرابورس ایران اعلام کرد.

 به گزارش بورس و بانک ؛ شرکت سرمایه‌گذاری شهرآتیه از ابتدای فعالیت خود در سال ۱۳۸۷ تا به امروز، بیش از ۱۲۰ پروژه با گردش مالی بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان، در حوزه‌های مختلف عمران و توسعه شهری، املاک و مستغلات، بازرگانی و تامین و سرمایه‌گذاری و روابط بین الملل، در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، قزوین، مشهد، ساری، اصفهان، کیش، کرج، قم، اردبیل، شهر ری و … اجرا کرده و یا در حال اجرای آنهاست.

اصلی‌ترین حوزه خدمت‌رسانی شهرآتیه، عمران و توسعه شهری است. توسعه حمل و نقل ریلی کلان شهرهای کشور، احداث مجتمع‌های تجاری، اداری و چندمنظوره، ساخت سازه‌های شهری، تقاطع‌ها، راه‌ها و ابنیه خدمات شهری و راه‌اندازی و استقرار سیستم‌های ترافیکی، بخشی از خدمات گسترده شهرآتیه است.

در حوزه املاک خدماتی نظیر خرید و فروش املاک، تهاتر املاک، رفع معارض و اخذ مجوزها، به کمک شهرداری‌ها و سرمایه‌گذاران آمده و ایشان را در نقد کردن دارایی‌های ثابت و تامین مالی پروژه‌ها یاری می‌رساند.

حوزه بازرگانی نیز با تامین ماشین آلات و تجهیزات راه‌سازی و خدمات شهری، تامین انواع مصالح و تامین ناوگان حمل و نقل شهری، اجرای پروژه‌های عمران و توسعه شهری را تسهیل می‌کند.

تامین مالی خارجی، سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه، ایجاد خط اعتبار بانکی و سایر روش‌های تامین مالی، خدماتی است که شهرآتیه در حوزه سرمایه‌گذاری و روابط بین‌الملل به آن مبادرت می‌ورزد.

شهرآتیه در تلاش است در کمتر از ۱۰ سال، به نخستین شرکت در خاورمیانه بر اساس حجم پروژه‌های اجرا شده در حوزه عمران و توسعه شهری تبدیل شود.

001

002

 

003003