30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 06 ارديبهشت 1399 ساعت 13:41

توضیح مدیرعامل «فارس» درباره افزایش قیمت سهام ۷ طرح پتروشیمی و کاغذی

نوشته شده توسط 

01100مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس درباره افزایش قیمت سهام ۷ طرح پتروشیمی و کاغذی حاضر در بازار پایه فرابورس توضیح داد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از بورس پرس، جعفر ربیعی در پاسخ به انتقاد افزایش قیمت بی جهت سهام پتروشیمی های کاغذی و نساخته ممسنی، داراب، فسا، جهرم، دهدشت، کازرون و گلستان به بورس پرس گفت : این شرکت ها در زمان دیگری از مدیریت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ، طراحی و از طریق فرابورس و دیگر بخش ها تامین شده اند و به دلیل مقررات بازار سرمایه ، امکان خروج شرکت ها از فرابورس هم نیست.

وی ادامه داد: قیمت سهام 7 طرح پتروشیمی هم براساس عرضه و تقاضای بازار سهام بوده و رشد می کند . در این میان هر چند 7 طرح پتروشیمی بدون فعالیت هستند اما سهامدار پتروشیمی گچساران بوده و از این محل ، عایدی دارند. بنابراین افزایش قیمت سهام پتروشیمی ها چندان هم بی دلیل نیست ولی با این حال «فارس» هم موافق افزایش بی جهت قیمت ها نیست.

ربیعی در برابر این سئوال که آیا این 7 طرح در اولویت ها و برنامه های سال جاری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به عنوان سهامدار عمده است یا خیر به بورس پرس توضیح داد: واقعیت این است که با توجه به اولویت های بسیار مهمتر «فارس»، این 7 طرح ها در برنامه ها قرار دارند اما در اولویت نیستند.