11 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 06 آبان 1400 ساعت 22:13

فروش محصول لوله مسی تولیدی مس باهنر در بورس کالا برای نخستین بار

نوشته شده توسط 

در راستای سیاست‌های کلی شستا و هلدینگ صدر تامین در خصوص ارتقاء شفافیت در فروش محصولات، برای اولین بار محصول لوله مسی شرکت صنایع مس شهید باهنر در بورس معامله شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی مس شهید باهنر ؛ این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات نیمه ساخته مسی در خاورمیانه با بیش از ۳۰ هزار کد محصول، نیاز بسیاری از صنایع استراتژیک کشور از جمله پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، صنایع دریایی، برق و الکترونیک، سرمایشی و گرمایشی و خودروسازی را تامین می‌کند و یکی از بنگاه‌های اقتصادی ایران اسلامی است که از سال گذشته  عرضه ۴ محصول اسلب و بیلت مسی و برنجی خود را در بورس کالا آغاز کرده بود .صنایع مس شهیدباهنر از مهرماه سال جاری نیز  محصولی دیگر از گروه محصولات لوله مسی را در بورس کالای ایران عرضه نمود.
 
از آنجا که محصولات تولیدی این شرکت خاص و سفارش محور می باشد، جلسات متعددی در خصوص امکان و نحوه عرضه محصولات این شرکت با مدیران و کارشناسان ارشد بورس کالا برگزار و در نهایت  پیگیری ها و اقدامات به ثمر نشست و اولین فروش مس باهنر در بورس کالا رقم خورد.
 
لازم به ذکر است اقدامات لازم جهت عرضه ورق  و لوله برنجی نیز انجام و مقرر گردید این گروه از محصولات نیز در ادامه سیاست شفافیت فروش از طریق بورس کالا در هفته‌های آتی عرضه  شود.