14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 06 مرداد 1400 ساعت 22:51

آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام برای تحقق اهداف برنامه

نوشته شده توسط 

هفتمین جلسه شورای معاونین در سال جاری با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مرتبط با محوریت بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای شرکت برگزار گردید.
به گزارش بورس و بانک و به نقل ازروابط عمومی کزغال ؛ اسناد مناقصه خرید ست دوم تجهیزات لانگوال با همکاری مشاور و هلدینگ صدرتأمین در دست نهایی شدن است تا پس از تأیید نهایی، وارد مرحله انتشار گردد.
فاز صفر پروژه بلندینگ (کیفی سازی خوراک) توسط شتاب دهنده صدرفردا در حال اجرا است. جانمایی مکان پروژه در جوار کارخانه زغالشویی نهایی شده است.
 قراردادهای 12 گانه پروژه اسپیرال (رمق گیری باطله) مطابق زمان بندی در حال پیشرفت بوده و طبق برنامه، پروژه در اواخر شهریور وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
 طرح های پیشنهادی برای بهره برداری از ذخایر بلوک6پروده_4 در دست تهیه است تا ضمن بررسی جامع تمامی شرایط، بهترین طرح ممکن نهایی و تصویب شده و عملیاتی گردد.
 پروژه پراپ_هیدرولیک در مرحله ارزیابی توانمندی شرکت هایی است که برای تولید این تحهیزات اعلام آمادگی نموده اند.
 بومی سازی تسمه_نقاله معدنی در دست پیگیری بوده و نمونه تولیدی برای تست و بررسی عملکرد، وارد سایت خواهد شد.
 روند پیشرفت تأمین قطعات و اقلام موردنیاز برنامه اورهال تجهیزات لانگوال در دو بخش خرید داخلی و خرید خارجی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار و دستورالعمل های لازم برای تسریع اقدامات به منظور اجرایی شدن برنامه طبق زمان بندی تعیین شده، مشخص گردید.