07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 23 تیر 1400 ساعت 13:25

امضاي تفاهم همكاري بين سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و مركز حمايت از سرمايه گذاري جمهوری ارمنستان

نوشته شده توسط 

اين تفاهم ‌نامه همكاري روز سه‌شنبه به‌صورت ارتباط تصويري برخط به امضاي علي رسوليان معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و لوان اوهانسيان مديرعامل مركز حمايت از سرمايه‌ گذاري جمهوري ارمنستان رسيد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران؛ يادداشت تفاهم همكاري بين سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و مركز حمايت از سرمايه گذاري جمهوری ارمنستان امضاء و مبادله شد.
  اين تفاهم ‌نامه همكاري روز سه‌شنبه به‌صورت ارتباط تصويري برخط به امضاي علي رسوليان معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و لوان اوهانسيان مديرعامل مركز حمايت از سرمايه‌ گذاري جمهوري ارمنستان رسيد.

توسعه همکاری‌های دوجانبه، ارائه راهکارهای تجاری مناسب برای تمامي ذینفعان، ارتقاء و بهبود فضای سرمایه گذاری و ایجاد يك چارچوب عملياتي به منظور تقویت و توسعه روابط تجاری قوی‌تر بین طرفين، از جمله اهداف يادداشت تفاهم همكاري بين سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و مركز حمايت از سرمايه گذاري جمهوری ارمنستان است.

طرفين در اين يادداشت تفاهم متعهد شده‌اند حمايت شايسته‌اي، از جمله ارائه اطلاعات مناسب فضای کسب و کار، فرصت‌های سرمايه گذاري و قوانين مرتبط را به ذينفعان يكديگر ارائه و مجموعه‌هايي كه توسط دو سازمان به يكديگر معرفي مي‌شوند را پذيرش نمايند.

دو طرف همچنين فعاليت‌هايي كه منجر به شناسایی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزيع اطلاعات مربوط به طرح‌هاي كسب و كار در زمینه‌های تجارت خارجی، همکاری‌های صنعتی، بازرگاني و فناوری و همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری با هدف تسهیل همکاری بیشتر با نهادهاي مربوطه مي‌شود را حمايت خواهند كرد.

طرفين قصد دارند در زمینه سرمایه گذاری و پروژه‌های مشترک همكاري خود را آغاز نمايند و در اين راستا اطلاعات و قوانین و مقررات مربوط به سرمایه گذاری در کشور متبوع را به همراه نشریات، مطالعات و تحقیقات موجود در زمينه سرمايه گذاري با يكديگر مبادله خواهند نمود.

 

دو سازمان در ادامه تعهد نموده‌اند اطلاعات مربوط به سمینارها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌هاي خود را به ذينفعان ارائه و حضور كسب و كارهاي كوچك و متوسط كشور متبوع خود را در نمايشگاه‌هاي صنعتي و تجاري يكديگر اطلاع رساني نمايند.

طرفين همچنين تبادل مأموریت‌های كاري را به منظور کمک به ايجاد روابط كاري ميان شرکت‌های کوچک و متوسط ایران و ارمنستان تسهيل، برای هيأت‌هاي بازدید کننده طرف مقابل نشست‌هاي رودررو و بازديدهاي صنعتي را سازماندهي و ارتباطات شرکت‌های کوچک و متوسط و نشست‌هاي رودرروي تجاري براي بخش‌هاي خصوصي دو كشور را تسهيل و سازماندهي خواهند نمود.

يادداشت تفاهم همكاري بين سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و مركز حمايت از سرمايه گذاري جمهوری ارمنستان، محصول ديدار دوجانبه و توافق رؤساي دو مجموعه در چهارم بهمن سال گذشته است كه امروز امضاء و مبادله شد.