18 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 12 آبان 1398 ساعت 10:34

بیمه سلامت در پرداخت بدهی ها به روز است

نوشته شده توسط 

3051نماینده مردم کرمان در مجلس گفت:در استان کرمان در سال 97 حدود 720 میلیارد تومان تعهدات بیمه سلامت انجام شده و این سازمان در پرداخت بدهی ها به روز است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از آی‌هینا، محمدرضا پورابراهیمی گفت: استان کرمان در حوزه بیمه سلامت در بسیاری از طرح‌ها پایلوت است و موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اقدامات نظام اسلامی اهمیت دادن به خدمات درمانی و پوشش بیمه است افزود: امروز عموم مردم از بیمه استفاده می‌کنند و در حوزه سلامت مشکلی وجود ندارد اما باید با شناسایی چالش ها به کیفیت مطلوب‌تر بیش از پیش برسد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان کرمان در سال 97 حدود 720 میلیارد تومان تعهدات بیمه سلامت انجام شده است تصریح کرد: یمه سلامت در پرداخت بدهی ها به روز است.

وی با اشاره به اینکه اگر داروخانه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی تقویت نشوند خدمات آنها متوقف می‌شود افزود: همپوشانی خدمات بیمه‌ای یک چالش است و البته در سال‌های اخیر برای رفع این مشکل اقداماتی انجام شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه در غربالگری خدمات بیمه‌ای اخیرا اقداماتی در حال انجام است گفت: در اجرای این طرح باید افراد دهک‌های پایین جامعه را دید و با اطلاعات دقیق این کار انجام شود.

وی درباره طرح خدمات بیمه سلامت بر اساس ارزیابی وسع تصریح کرد: اجرای این طرح باید با اطلاعات دقیق انجام شود./۲۲