28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
جمعه, 08 شهریور 1398 ساعت 16:33

پایان کاغذ بازی در بیمارستان‌ها

نوشته شده توسط 

2210معاون فناوری سازمان بیمه سلامت گفت: برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری در کلیه بیمارستان‌های خراسان رضوی و بیمارستان‌های منتخب در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی با حضور مديرعامل سازمان بيمه سلامت به صورت ويديو كنفرانس آغاز به کار کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از آی هینا، رضا میلابی با اعلام این خبر افزود: برنامه رسيدگى الكترونيكى به اسناد بسترى در اين مرحله در ١٥ بیمارستان دولتی مشهد مقدس، ۵ بیمارستان دولتی در سطح استان خراسان رضوی و ۳ بیمارستان در خراسان شمالی و جنوبی آغاز به کار کرد. اين برنامه بر اساس زمان بندى در بقيه بيمارستان هاى دولتى استان خراسان رضوى در شهريور ماه اجرايى مى شود.

وی ادامه داد: برنامه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری از سال گذشته به صورت آزمایشی در استان اصفهان اجرا شد و تا پایان سال این پروژه در همه بیمارستان‌های دولتی کشور اجرایی می‌شود.

میلابی بیان کرد: این برنامه یکی از ۴ پروژه الکترونیک سازمان بیمه سلامت است که روند اجرا و پیشرفت آن بسیار مناسب ارزیابی می‌شود و با اجرای کامل این پروژه، شاهد صرفه جویی زیاد و حذف کاغذ در زمینه اسناد بیمارستانی خواهیم بود