28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 29 مرداد 1398 ساعت 16:24

برگزاری دوره هم اندیشی ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت

نوشته شده توسط 

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت گفت: دوره هم اندیشی ارزیابی انطباق برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت در دو بخش ستادی و استانی برگزار شد.

به گزارش بورس و بانك،‌ امیر پیروزیان در گفت و گو با خبرنگار آی هینا درباره این دوره هم اندیشی که در جلسه توجیهی فرآیند ارزیابی انطباق برنامه های عملیاتی ستاد سازمان برگزار شد، افزود: این دوره با حضور راهبران و کاربران ستادی در دو بخش کاربران و راهبران ستادی برنامه عملیاتی و با حضور ارزیابان ستادی فعالیت های استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: تحقق ماموریت ها و اهداف راهبردی سازمان منوط به انجام به موقع و صحیح برنامه های عملیاتی است. برنامه عملیاتی ستاد سازمان هر ماه بر اساس برنامه زمان بندی پایش و ارزیابی می‌شود.

پیروزیان بیان کرد: میزان پیشرفت برنامه‌های ستادی علاوه بر ارزیابی ماهانه توسط ارزیابان ستادی این دفتر به صورت فصلی در جلسات مشترک بین مدیران ستادی و استانی هم ارزیابی می شود.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: با توجه به سپردن نظارت بر عملکرد ارزیابان ستادی و استانی به دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، برنامه ریزی دقیق در زمینه نظارت بر برش های استانی برنامه عملیاتی ادارات کل استانی انجام می شود.

پیروزیان گفت: دوره آموزشی و هم اندیشی کاربران و راهبران برنامه عملیاتی ادارات کل استانی بیمه سلامت نیز در آینده نزدیک برگزار می شود. هدف از برگزاری این جلسه ها ارتقای آگاهی راهبران و کاربران ادارات کل ستادی و یکسان سازی فرآیند ارزیابی انطباق و مفاهیم کلیدی برنامه های عملیاتی است.