09 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 24 ارديبهشت 1402 ساعت 16:59

بازدید مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از مرکز جامع درمان و توانبخشی امید فردا

نوشته شده توسط 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، از مرکز جامع درمان و توانبخشی امید فردا بازدید کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی امروز به همراه دکتر رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر نمازی مدیر کل بیمه سلامت استان تهران و عماد ملازاده مشاور مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در امور توانبخشی از مرکز جامع درمان و توانبخشی امید فردا بازدید و در جریان اقدامات و فعالیت های این مرکز قرار گفت.
 مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران پس از گفت و گو و تبادل نظر با مدیریت این مرکز بر تعامل و همکاری سازمان متبوع خود با موسسه توانبخشی امید فردا تاکید کرد. دکتر ناصحی ضمن ارایه توضیحات لازم درباره نحوه چگونگی تعاملات با هدف ارایه خدمات بهتر به مددجویان و توانخواهان از مسئولان این موسسه به دلیل پیگیری مسائل و مشکلات افراد نیازمند به خدمات توانبخشی قدردانی کرد.
وی همچنین عنوان داشت که سازمان بیمه سلامت ایران از آمادگی لازم برای همکاری با این مجموعه و حمایت از ارتقاء سلامت روان جامعه برخوردار است، به گفته دکتر ناصحی صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج نیز از بیماران روانی مزمن حمایت می کند.
 گفتنی است مرکز جامع درمان و توانبخشی بيماران مزمن اعصاب و روان اميد فردا که در زمینه سلامت روان فعالیت می کند، با هدف ایجاد اميدی برای زندگی بهتر برای بيماران مزمن اعصاب و روان از سال 85 فعاليت خود را آغاز نموده است.