28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 12 بهمن 1401 ساعت 07:35

رکن اساسی حراست اثرگذار، مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی هاست

نوشته شده توسط 

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رکن اساسی حراست اثرگذار، مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ؛ علیرضا اصلانی در نشست آموزشی حراست های سازمان و شرکت های تابعه، با گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر گفت: این انقلاب با جانفشانی شهدای گلگون کفن و گرانقدر انقلاب اسلامی به ما رسیده و وظیفه ما صیانت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی است. رکن اساسی حراست اثرگذار، مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی هاست و این مهم در صورتی محقق خواهد شد که اشراف اطلاعاتی لازم را در حوزه های مختلف سازمان داشته باشیم.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و روحیه خودباوری که امام راحل(ره) اکسیر آن را در وجود همه القا کرد، این زمینه در کشور ایجاد شد تا در حوزه توسعه کارهای بزرگی انجام شود و به دنیا ثابت کنیم با وجود همه فشارها و تحریمها توان ایستادگی و کار را داریم. خوشبختانه امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا گسترش پیدا کرده و به همین علت دشمن در تمامی مقاطع به دنبال کارشکنی و تحمیل تحریم های بیشتر است.
  مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران ویژگی های یک حراست کارآمد را بر شمرد و افزود: عدالت، امانت داری، راز داری، صحت سنجی، اخلاق مداری و اعتماد سازی باید معیار یک نیروی حراستی باشد.
وی افزود: مبارزه با فساد نباید شعاری باشد و با شناسایی گلوگاه های فساد خیز باید به ارتقاء و تعالی نظام اداری کشور کمک کنیم.
علیرضا اصلانی تصریح کرد: حراست ها گوش و چشم سازمان هستند و خروجی آن باید خدمت شایسته به مردم شریف ایران اسلامی باشد.
وی در پایان یادآور شد: نظارتها باید مبتنی بر قانون، شرع مقدس و اخلاق اسلامی باشد و در تمامی حوزه ها باید با پیشگیری و هشدار به موقع صیانت لازم انجام شود.