20 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 11 اسفند 1400 ساعت 13:06

توجه به توانبخشی و پیشگیری به نفع سازمان‌های بیمه‌گر است

نوشته شده توسط 
رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده گفت: در حوزه توانبخشی پیشگیری از اهمیت بسزایی برخوردار است و اقداماتی که انجام می‌دهیم به نفع سیستم دولتی و بیمه‌ها است.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران ؛ دکتر فریدون لایقی در بازدید مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران و هیات همراه از بیمارستان توانبخشی رفیده بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران طی 2 سال گذشته همکاری‌های مناسبی با دانشگاه توانبخشی داشته است. البته مشکلاتی وجود دارد اما برای شروع کار اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.
رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده با تاکید براینکه تعداد تخت‌های حوزه توانبخشی مناسب تعداد بیماران نیست که این مساله نیازمند توجه ویژه است، گفت: مراکز درمانی باید بخشی از تخت‌های خود را به بیماران حوزه توانبخشی اختصاص دهند.
لایقی افزود: در حوزه توانبخشی پیشگیری از اهمیت بسزایی برخوردار است و اقداماتی که انجام می‌دهیم به نفع سیستم دولتی و بیمه‌ها است.
وی تاکید کرد: افراد نیازمند به خدمات توانبخشی دارای محدودیت‌های ویژه‌ای هستند که باید به آن توجه شود. باید با حمایت بیمه‌ها و حوزه سلامت هزینه‌های حوزه توانبخشی را مدیریت کرد.