30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 13 آذر 1400 ساعت 01:28

چشم انداز بیمه دی، تحقق «پدیده محبوب مشتریان»

نوشته شده توسط 

شرکت بیمه دی با بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص، اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است و اینک با ۲٫۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه، از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه دی ؛ بیمه دی در سال ۱۳۹۶با پشت سر گذاشتن مراحل مهار بحران و تثبیت، در سال ۹۷وارد مرحله شکوفایی شد که به منظور بهبود شاخص های مالی و عملکردی خود و در نتیجه افزایش سودآوری برای سهامداران خود، با رویکردی نوین اقدام به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید کرد. این شرکت موفق شد با اعمال سیاست‌های مناسب و بهره گیری از نیروهای مجرب و کارآزموده در کنار نیروهای تحصیلکرده‌، با سربلندی و افتخار سال ۱۳۹۸ را سپری و ضمن تمدید قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید و امورایثارگران برای چهارمین سال متوالی، پرتفوی حق بیمه های خود را در پایان سال ۱۳۹۹ رقم ۴۱٫۱۳۸ میلیارد ریال برساند.

شرکت با پذیرفتن قرارداد بزرگ خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران ، تصمیم بزرگی در پذیرش بزرگترین قرارداد درمان کشور در بازار بیمه به منظور ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی جامعه سرافراز ایثارگری برداشت. با توجه به گستردگی قرارداد درمان تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران کشور ، اجرای دقیق و صحیح آن نیازمند رعایت اصول حرفه ای و نیز کوششی شبانه روزی بوده ،در این راستا شرکت برای اجرای این قرارداد، ضمن بستر سازی‌ و استقرار جامع نرم افزاری‌، سه مرحله اجرایی استقرار اولیه، تثبیت و تقویت سطح رضایتمند و ارتقای سطح کیفیت خدمات به جامعه هدف را تعریف کرده است.

اگرچه اجرای صحیح قرارداد بنیاد یکی از اولویت های مهم شرکت بوده، اما  بیمه دی ، از توجه به دیگر رشته ها و برنامه های توسعه‌ا‌ی غافل نبوده و در این مسیر نیز گام‌های متعددی نظیر اصلاح ترکیب پرتفوی  بیمه ای  با ارزیابی مناسب ریسک ، ترکیب محصولات بیمه‌ای و یا ارائه طرح های خاص، استفاده بهینه از منابع مالی به منظور پاسخگویی به تعهدات، کسب بازدهی مناسب سرمایه گذاری، اصلاح ساختار سازمانی شرکت و توانمند سازی شبکه فروش به منظور گسترش خرده فروشی را در دستور کار خود قرارداده است.

بیمه دی به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمات

بیمه دی درحالی به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمات خود بوده و به طور مستمر برای جلب رضایت  مردم و مشترکین خود تلاش می کند که این تلاش و پیشروی، دلیلی برای رقابت دیگر شرکت‌های صنعت بیمه شده و بازاری کاملا رقابتی را در این صنعت به وجود آورده است. اقبال عمومی به بیمه دی، هر روز رو به افزایش است و میزان اعتماد و رضایت شهروندان و متقاضیان بیمه از این شرکت، بیش از انتظار و استاندارد عمومی این صنعت بوده است.

آنچه آمارها نشان می‌دهد، در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به ۳۰ در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت می کنند و به همین منظور، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد به گونه ای فراهم کرده تا بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می دارند.

کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی

کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی در بین ۵۵ نهاد شرکت کننده در هفدهمین همایش تعالی سازمانی کشور، شروع سیل جوایز بیمه دی در سال ۹۹ محسوب می شود. کمی بعد نیز، در پایشی برای عملکرد سازمان ها در انجام مسولیت های اجتماعی دوران سخت و پرخطر کرونا، بیمه دی به دلیل ساخت و انتشار ویدیو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی- ترویجی، در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت های بهداشتی و توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته بهداشتی به جامعه مشتریان خود، موفق به کسب رتبه برتر این همایش شد.

همچنین این شرکت درحالی در سال ۱۳۹۸ به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای و رتبه ای و رتبه ۳۷ در بین صد شرکت برتر ایرانی برگزیده شد که از منظر دو شاخص فروش و بهره وری کلیه عوامل در بین تمام شرکت های ایرانی در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در جایگاه اول قرار گرفت.

تثبیت توانگری سطح یک برای دومین سال متوالی

این بیمه برای سومین سال متوالی موفق به کسب برترین نشان های افتخار در صنعت بیمه شد و بیمه مرکزی، بیمه دی را به عنوان شرکتی با سطح اول توانگری مالی، با نسبت ۲۴۱ درصد، در عالی ترین سطح توانگری،معرفی کرد. این شرکت همچنین توانسته است در سال‌های اخیر با رشدی متناسب، سهم خود را به طور چشم‌گیری در تمامی رشته‌های بیمه‌ای ارتقا دهد