07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 09 آبان 1400 ساعت 21:42

اهمیت جایگاه بیمه سلامت در تحقق توسعه پایدار بر بستر مشارکت مردم

نوشته شده توسط 

نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه بیمه سلامت در تحقق توسعه پایدار بر بستر مشارکت مردم بسیار مهم است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ؛ محمدعلی محسنی بندپی گفت: نامگذاری۳ الی ۹ آبان به نام هفته بیمه سلامت فرصت مغتنمی است تا با تبیین اهمیت و جایگاه بسیار مهم بیمه سلامت و نقش آن در تحقق توسعه پایدار بر بستر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرائی و نیز بازنگری مجدد و اتخاذ رویکردی جدید نسبت به توانمندی‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود در این حوزه با استفاده از برنامه ریزی های منسجم و کلان اقدام شود.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک سلامت و امنیت مهم ترین دغدغه و نیاز مردم یک جامعه است که با تامین آنها زمینه لازم برای رفاه حال بیشتر جامعه فراهم می گردد. جامعه سالم و سرزنده بستر ساز توسعه و رشد شکوفایی کشور در تمامی زمینه هاست. از این رو، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقای بیمه سلامت و افزایش امید به زندگی صورت گرفت.
وی تصریح کرد: ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بیمه سلامت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشگران این عرصه خصوصا مدیران و کارکنان خدوم و پرتلاش بیمه سلامت شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت و استان مازندران ابراز داشته و امیدوارم در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف حوزه ی انتخابیه و کاستن آلام آنها، که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، موفقیت های لازم کسب شود.