14 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 09 آبان 1400 ساعت 21:08

تحولات چشم گیری در حوزه بیمه سلامت شاهد هستیم

نوشته شده توسط 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر تحت پوشش قرار گرفتن خدمات روانپزشکی و مشاوره تاکید کرد و گفت: افسردگی در جامعه رو به افزایش است که شیوع بیماری کرونا بر این موضوع تاثیر گذاشته است. مجلس آمادگی دارد که با همکاری بیمه ها از جمله سازمان بیمه سلامت شرایطی را فراهم کند که مردم برای دریافت این خدمات که بسیار گران است از مزیت بیمه بهره مند شوند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ؛ غلامرضا منتظری با اشاره به اینکه این سازمان با ارائه خدمات ارزشمند به بیمه شدگان به معدل قابل قبولی دست یافته است، بیان کرد: خوشبختانه تحولات چشم گیری نسبت به سال‌های گذشته در حوزه بیمه سلامت شاهد هستیم.
وی ادامه داد: امکان ارتباط آسان و دو سویه جامعه هدف با سیستم الکترونیک بسیار ارزشمند است به طوری که در تمامی عرصه ها تلاش شده است که بر اساس سیستم شهروند الکترونیک اقدامات انجام شود که این موضوع نماد تکریم ارباب رجوع است.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: به هر نسبت که ما بتوانیم خدمات را با سهولت بیشتری به جامعه هدف ارائه دهیم، زمینه رضایتمندی افزایش خواهد یافت‌. تاکید ما بر این است که اسباب و شرایطی فراهم شود که بیمار دغدغه کمتری داشته باشد که اقدامات بیمه سلامت در این زمینه ارزشمند است.
وی با تاکید براینکه مجلس آمادگی دارد که موانع موجود در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر از سوی بیمه سلامت را برطرف کند، بیان کرد: لازم است که برای افزایش رضایتمندی سهولت و دسترسی آسان به خدمات تقویت شود. پیشنهاد بنده این است که نظرسنجی از وضعیت موجود انجام شود که از دغدغه اصلی جامعه اطلاع یابیم و رفع مشکلات را بر اساس اولویت در دستور کار قرار گیرد.    
منتظری با تاکید بر اینکه مشکلات موجود باید در درون سیستم حل شده و به جامعه هدف منتقل نشود، گفت: به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات در گذشته برخی ارائه دهندگان خدمات با این سازمان قرارداد خود را لغو کرده اند که این موضوع تصویر ناپسندی در ذهن مردم می گذارد. اکنون که پرداخت های سازمان بیمه سلامت به روز شده است فرصت مناسبی است که در مقیاس ملی این موضوع پیگیری و مشکلات درون گروهی بین طرفین حل و فصل شود.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر تحت پوشش قرار گرفتن خدمات روانپزشکی و مشاوره تاکید کرد و گفت: افسردگی در جامعه رو به افزایش است که شیوع بیماری کرونا بر این موضوع تاثیر گذاشته است. مجلس آمادگی دارد که با همکاری بیمه ها از جمله سازمان بیمه سلامت شرایطی را فراهم کند که مردم برای دریافت این خدمات از مزیت بیمه بهره مند شوند تا در نهایت کمکی برای شادابی و نشاط جامعه شود.