17 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 07 مهر 1400 ساعت 11:59

دکتر حسین رنجبران: فرهنگ عاشورایی در دفاع از کشور شکست ناپذیراست

نوشته شده توسط 

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: فرهنگ عاشورایی در دفاع از کشور شکست ناپذیر است

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ؛ دکتر حسین رنجبران در مراسم با شکوهی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: تقارن اربعین حسینی(ع) و هفته دفاع مقدس را باید به فال نیک گرفت، در این تقارن حکمت های بسیار زیادی نهفته است.
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به این که نهضت ما حسینی است افزود: با توجه به تفکر عاشورایی است که با تمام خباثت های نظام سلطه ، 43  سال از نظام شکوهمند اسلامی گذشته است و هر روز نیز این شجره طیبه تناورتر می شود و امیدواریم به نهضت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) ختم شود.
وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در فضای عطر آگین دین و دیانت بسرمی بریم.
همواره تقابل بین خیر و شر، جنود رحمانی و جنود شیطانی از تقابل هابیل و قابیل گرفته تا در کربلای معلی بین سالار شهیدان آقا اباعبدا...الحسین و یزیدیان و در دوران معاصر در ۸ سال دفاع مقدس بین سربازان روح ا...و استکبار جهانی مشاهده می شود. وعده خداوند حق است و بلاشک محقق می شود. چرا که خداوند عزوجل وعده داد: حزب ا...هم الغالبون که این غلبه را در ۴۳ سال به عینه می بینیم. ما در فرهنگ عاشورائی اگر کشته شویم فیض عظمائی است که شهادت نصیب مان می شود. بدون شک در طول 8 سال رزمندگان با پوست، گوشت و استخوان در مقابل غنی ترین تجهیزات و امکانات دولت های شرق و غرب مقاومت و سرانجام نیز به پیروزی رسیدند.
دکتر رنجبران با بیان این که دشمنان ما در دوران دفاع مقدس به دنبال در نطفه خفه کردن شجره طیبه بودند اظهار داشت: باید دوران پر افتخار دفاع مقدس را پاس بداریم و ما موظف هستیم که رشادت ها، ایثارگری و فداکاری های رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس و همچنین جانفشانی های مدافعین حرم را به نسل های بعد منتقل نمائیم.
 ایالات متحده آمریکا و صهیونیست، مانند اتحاد جماهیر شوروی به سوی اضمحلال می روند و تا زمانی که تفکر عاشورایی وجود دارد به فضل خداوند؛ هیچ شکستی برای مردم این سرزمین وجود نخواهدداشت.
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با تاکید بر بلوغ نظام اسلامی به برکت خون شهدای عزیز و ایثارگر گفت: نمی توان محفلی را برگزار کرد و نامی از پاره ی تن مان سردار سلیمانی نبرد، حق این سردار عزیز شهادت آن هم به دست شقی ترین افراد روزگارمان یعنی آمریکای جنایتکار بود، همان طور که امام حسین (ع) به دست اشقیاء در صحرای کربلا به شهادت رسید