10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 05 خرداد 1400 ساعت 09:13

تحلیل و بررسی موضوعات مهم سازمانی در روابط عمومی باید مورد توجه قرار گیرد

نوشته شده توسط 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه تجزیه و تحلیل و بررسی موضوعات مهم سازمانی و نظر سنجی‌ از نکاتی است که در روابط عمومی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان از طریق کانال روابط عمومی امکان پذیر است و ما از این طریق می‌توانیم عملکردمان را ارزیابی و بر اساس آن گام برداریم.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی ضمن تبریک روز روابط عمومی و تشکر از همکاران ستادی و استانی سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: روابط عمومی موضوع مهمی در هر سازمانی است و به نوعی پیشانی سازمان محسوب می شود . ارتباط با اشخاص حقیقی ، حقوقی ، سازمان‌ها و رسانه ها و هر موضوعی که در سازمان رخ می دهد با روابط عمومی است که اگر به خوبی عمل نکند در جامعه و رسانه ها بازتاب نخواهد داشت.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: عملکرد همکاران ما در سازمان به کلام، بیان و قلم روابط عمومی جاری می‌شود. شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان از طریق کانال روابط عمومی امکان پذیر است و ما از این طریق می‌توانیم عملکردمان را ارزیابی و بر اساس آن گام برداریم تا تکالیفمان را در سازمان به درستی انجام دهیم.
ناصحی افزود: سازمان در این دوره فعالیت های مهمی از جمله نسخه نویسی الکترونیک، نظام ارجاع، نظام پرداخت ساماندهی و مدیریت منابع و هزینه در دستور کار دارد که باید از جایگاه روابط عمومی سازمان در جامعه منعکس و با آموزش‌های لازم اطلاع رسانی انجام شود تا در نهایت برآیند آن به نفع تمام مجموعه ای که با آن سارو کار داریم از جمله ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت باشد.