26 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 04 خرداد 1400 ساعت 11:21

روابط عمومی‌ها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برند

نوشته شده توسط 

مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط عمومی‌ها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برند و این رویکرد علمی در دوره جدید مدیریتی سازمان بیمه سلامت وجود دارد.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، علی رضا اعرابی در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات که با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: همواره شاهد تلاش و جدیت روابط عمومی‌ها در انجام وظایف و امور محوله هستیم و باید از این تلاش‌ها تشکر کنیم.
وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها پابه‌پای بقیه ارکان سازمان بیمه سلامت در انجام همه فعالیت‌ها حضور فعال دارند و مسئولان روابط عمومی رسالت سنگینی بر عهده دارند.
مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: در سازمان‌هایی که نگاه مشتری محور دارند، روابط عمومی‌ها حلقه اصلی ارتباط سازمان و مردم هستند. سازمان بیمه سلامت در دوره جدید مدیریتی به سمت یک سازمان بیمه شده محور حرکت کرده است تا بیمه شدگان خدمات بهتری دریافت کنند.
اعرابی اظهار کرد: در روابط عمومی سازمان بیمه سلامت این نگاه و رویکرد علمی وجود دارد که سازمان را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان می‌برد.