28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 02 آذر 1399 ساعت 14:59

پرداخت ۲۲۴میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد

نوشته شده توسط 

004056مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون ۲۲۴ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت استان پرداخت شده است.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آي‌هينا، دکتر جمشید محمدی افزود: از این میزان پرداختی ۸۸ میلیارد تومان به مراکز دولتی، دانشگاه ها، بیمارستان های دولتی، شبکه بهداشت و پزشک خانواده پرداخت شده است. همچنین ۱۳۶ میلیارد تومان نیز به بیمارستان های خصوصی و دولتی غیر دانشگاهی از جمله بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص)، بیمارستان ولیعصر، پزشکان، داروخانه ها، پاراکلینیک، زمایشگاه، تصویربرداری و فیزیوتراپی های طرف قرارداد پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه در پرداخت مطالبات طرف قرارداد سال جاری به روز هستیم، گفت: هم اکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ مطب، داروخانه و مراکز درمانی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

وی همچنین بیان کرد: به منظور کاهش مراجعات مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا دفترچه بیمه تمام بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه امسال فاقد اعتبار است، به صورت سیستمی تا تاریخ ۳۱ فروردین سال آینده اعتبار دارد.