28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 14 آبان 1399 ساعت 09:48

دسترسی و بهره‌مندی بیمه شدگان روستایی و عشایر به خدمات بهبود یافته است

نوشته شده توسط 

003690مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در سال‌های اخیر با ارتقاء بسته خدمات و افزایش تعهدات بیمه ای، دسترسی و بهره‌مندی بیمه شدگان روستایی و عشایر به خدمات بهبود یافته است.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آي‌هينا، دکتر پرویز رمضانی درباره خدمات ارائه شده به روستائیان گفت: برای تحقق بخشیدن به نظام ارائه خدمات سلامت روستائیان و ارتقای عدالت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی درمانی و کاهش هزینه های سلامت خانواده‌های کم درآمد و آسیب‌پذیر از هزینه‌های سلامت در سال ۱۳۸۴ برنامه ارتقاء بیمه درمان روستائیان ، عشایر و شهرهای زیر 20هزار نفر با محوریت پزشک خانواده اجرا شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر تاکید کرد: در سال‌های اخیر با ارتقاء بسته خدمات و افزایش تعهدات بیمه ای ، دسترسی و بهره‌مندی بیمه شدگان روستایی و عشایر به خدمات بهبود یافته است و این بیمه‌ شدگان با رعایت سیستم ارجاع ، از خدمات درمانی سطح ۲ و ۳ مطلوب تر و کم هزینه تری برخوردار شدند.

رمضانی ادامه داد: خدمات ارائه شده در سطح یک شامل پزشک، ماما، مراقبت‌های بهداشتی، دندانپزشکی، دارو، مکمل‌ها و خدمات پاراکلینیکی است که به جامعه هدف ارائه می‌شود