28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 14 آبان 1399 ساعت 09:40

طرح ارزیابی وسع به معنای عدالت در نظام سلامت است

نوشته شده توسط 

003689نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: از بیمه سلامت در اجرای طرح ارزیابی وسع که به معنای عدالت در نظام سلامت است حمایت خواهیم کرد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از آي‌هينا، سید احمدرضا شاهرخی گفت: به شدت از اجرای طرح ارزیابی وسع توسط بیمه سلامت حمایت خواهیم کرد، چرا که طرح ارزیابی وسع به یک معنا عدالت در سلامت می باشد .

وی افزود: این که به صورت نامحدود یا اینکه کل جمعیت استان بتوانند از خدمات رایگان بیمه سلامت استفاده کنند، با منابع محدود انکان پذیر نیست و باید جامعه هدف را برای این طرح در نظر گرفت تا آن جامعه هدف بتوانند از بیمه رایگان استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تاکید کرد: بر حسب میزان درآمدی که بیمه شدگان دارند می توانند از خدمات بیمه سلامت بهره لازم را ببرند که اگر کسی توانایی لازم را برای پرداخت حق بیمه دارد به هیچ وجه از آن حمایت نخواهیم کرد و حق بیمه رایگان باید برای افرادی که توانایی پرداخت را ندارند، باشد.

وی تاکید کرد: گاهی سوء تدبیری در بخش‌های مختلفی به وجود می‌آید که این سوء تدبیرها باعث می‌شود آن خدمات گسترده در نزد بعضی ها کمرنگ شود که خوشبختانه در نظام اسلامی در خیلی از زمینه ها و خدمات قابل توجه و ارزشمندی ارائه شده که از جمله آنها بیمه سلامت است.