10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: فروردين 1403
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در ایفای مسئولیت اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس ؛ متن تقدیر‌نامه مهندس شاهمیرزایی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس میرحاجی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس
سلام علیکم

تلاش برای خدمت به مردم، یکی از عالی ترین آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و مسئولیت اجتماعی نیز نماد تعهد، توجه و توسعه صنایع، نسبت به جامعه است.

بدینوسیله از فعالیت‌های شایسته حضرتعالی در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به مناطق پیرامونی، تقدیر نموده و از درگاه ایزد منان، طول عمر با عزت و توفیق روز افزون شما را مسئلت می‌نمایم.

 

منتشرشده در معدن

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد؛ ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه میلیون تومان و طرح تسهیلات «پشتوانه» با سقف سی میلیون تومان، اکنون خبر از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی «پیش‌‌درآمد» می‌دهد. ویژگی بنیادی این طرح همانند طرح‌های قبلی، دسترسی شفاف و آنی به خدمات مالی است.

ویپاد، ترابانک پاسارگاد تاکنون با تکیه بر تکنولوژی، مسیری ایجاد کرده تا افراد بتوانند از خدمات مالی بهره‌مند شوند. برنامه ویپاد به‌گونه‌ای طراحی و اجرا شده که در آن ساده‌ترین و سریع‌ترین شیوه اعطای تسهیلات در اختیار مردم قرار بگیرد و با قدم‌برداشتن در مسیر نوآوری، شیوه‌هایی از تسهیلات‌دهی ارائه شود که در آن نیاز انواع کاربران در دریافت تسهیلات، تحت پوشش قرار گیرد.

تا پایان سال ۱۴۰۲، ساکنان بیش از ۱۲۰۰۰ شهر و روستا، خدمات مالی از ویپاد، ترابانک پاسارگاد دریافت کردند. همچنین سه‌ونیم میلیون پرونده تسهیلاتی با بیش از ۱۰ همت تسهیلات خرد بانک پاسارگاد به‌صورت تمام دیجیتال و بدون ضامن و وثیقه توسط ویپاد در اختیار عموم کاربران قرار گرفت.

ویژگی اصلی طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد»، بدون کارمزد بودن آن است. کاربران براساس میزان واریزی به حساب ویپاد خود طی یک‌ماه، می‌توانند تسهیلات دو تا هشت میلیون تومانی دریافت کنند. کاربرانی چون فروشندگان خرد اینترنتی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین و… با استفاده از حساب ویپاد می‌توانند به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن تسهیلات دریافت کنند.

این طرح برای افرادی که دارای درآمد روزانه هستند، طراحی شده و براساس مدل‌هایی، درآمد هفتگی افراد پیش‌بینی می‌شود. براساس این پیش‌بینی، کاربر می‌تواند معدل درآمد یک هفته خود را تحت عنوان «پیش‌درآمد» دریافت و  طی هفت روز، بدون کارمزد بازپرداخت کند یا تسویه تسهیلات را به‌صورت یک‌ماهه و با کارمزد 23 درصد سالانه انجام دهد. از این طریق، کاربران برای پوشش نیازمندی‌های مقطعی خود می‌توانند با حداقل هزینه، از تسهیلات پیش‌درآمد استفاده کنند.

دریافت تسهیلات از ویپاد مانند تمامی خدمات بانکی آن، کاملا آنلاین و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است و از لحظه درخواست تا دریافت، حدود یک دقیقه به‌طول می‌انجامد.

 

منتشرشده در بازار پول

با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

به گزارش  بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت. جزئیات این مصوبه و تغییرات صورت گرفته در کنفرانس خبری با حضور مدیران سازمان و بورس و فرابورس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منتشرشده در بازار سرمایه

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور بسیاری از شرکت‌های صنعتی، معدنی و تولیدی در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد. در این نمایشگاه که با هدف فراهم کردن فرصت‌ ارائه محصولات، خدمات، فناوری‌ها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخش‌ها و صنایع مختلف برگزار می‌شود؛ ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر بین‌المللی از ۱۲۰ کشور نیز حضور دارند.

به گزارش بورس و بانک؛ دکتر رضا طاهری رئیس هیات‌مدیره شرکت فولاد خوزستان در اولین روز این نمایشگاه در جمع خبرنگاران جایگاه فولاد خوزستان در کشور را بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: فولاد خوزستان دومین تولیدکننده شمش فولادی و اولین تولیدکننده فولاد خام در کشور است.

طاهری با تاکید بر اینکه فولاد خوزستان هیچگونه نگرانی بابت تحریم‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مردم استان خوزستان همانگونه که در دفاع‌مقدس مردانه زیر بمباران دشمن ایستادگی کردند؛ امروز نیز ایستاده‌اند و هیچگونه نگرانی از نظر تحریم‌ها وجود ندارد.

رئیس هیات‌مدیره شرکت فولاد خوزستان در ادامه افزود: این مجموعه پروژه‌های بسیاری را در دستور کار خود دارد. در همین راستا تولید آهن‌اسفنجی با عنوان زمزم ۳ به ظرفیت ۲ میلیون تن و همچنین تکمیل زنجیره تولید از سنگ‌آهن تا تولید شمش از جمله برنامه‌های در دست اقدام فولاد خوزستان به شمار می‌رود.

طاهری با اشاره به ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران؛ فولاد خوزستان را یکی از صادرکنندگان اصلی شمش فولاد در کشور عنوان کرد و گفت: فولاد خوزستان با هدف مشتری‌مداری و کیفیت در نظر دارد به قراردادهایی که در دستور کار دارد؛ با تعهد عمل کند. در همین راستا از نظر صادرات با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

رئیس هیات‌مدیره شرکت فولاد خوزستان در ادامه به تولید این مجموعه اشاره کرد و افزود: «فخوز» با ظرفیت تولید ۴ میلیون تن با سه محصول بیلت، اسلب و بلوم در شهر اهواز استان خوزستان واقع شده و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قابل‌توجهی همچون دسترسی به آب‌های بین‌المللی و اتصال به شبکه راه‌آهن برخوردار است و از همه مهمتر اینکه در جاده‌های ترانزیتی قرار دارد.

طاهری با تاکید بر اینکه هم‌اکنون قراردادهای متعددی برای صادرات آهن‌اسفنجی در حال انعقاد است، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد خوزستان در حال تکمیل زنجیره تولید است و از سوی دیگر برای صادرات نیز برنامه‌ریزی‌هایی را در دستور کار خود قرار داده؛ به گونه‌ای که امروز به ۲۸ کشور دنیا اقدام به صادرات کرده است.

وی افق عملکردی شرکت فولاد خوزستان طی ۷ سال آینده را دستیابی به ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تولید فولاد ذکر کرد و در پایان به مصرف بازار آهن‌اسفنجی اشاره کرد و گفت: این مجموعه علاوه بر مصرف خود و تامین آهن‌اسفنجی شرکت فولاد خوزستان؛ بحث فروش به سایر کارخانجات را نیز در دستور کار دارد و در همین خصوص قراردادهای خوبی نیز منعقد شده است.

 

منتشرشده در معدن

شرکت فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران و مطرح‌ترین برند ایرانی در بازار جهانی فولاد است و با این‌که محدودیت‌های انرژی باعث از دست رفتن بیش از ۱.۵ میلیون تن تولید این شرکت در دوره سه‌ساله ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ شد اما فولاد خوزستان در مجموع در این دوره، موفق به فروش بیش از ۱۱.۹ میلیون تن از محصولات خود شد که حدود ۴.۸ میلیون تن آن به اقصی نقاط جهان صادر شد.

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان ؛ فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۰، با صادرات حدود ۲.۱ میلیون تن از محصولات خود به بازارهای جهانی، به ارزش بیش از ۱.۳ میلیارد دلار، سهم ۳ درصدی از کل ارزآوری کشور را به خود اختصاص داد و با ۱۲۰ درصد رفع تعهدات ارزی، به اقتصاد کشور و ثبات بازار ارز کمک بزرگی کرد.

این شرکت همچنین در سال ۱۴۰۱ به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده زنجیره فولاد کشور، موفق به صادرات بیش از ۱.۴ میلیون تن از محصولات خود شد که حدود ۱.۳ میلیون تن از این صادرات به صورت مستقیم و بیش از ۱۰۸ هزار تن آن از طریق رینگ صادراتی بورس کالا بود.

فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ نیز موفق به صادرات حدوداً ۱.۳ میلیون تنی شد که قریب ۱ میلیون تن آن به صورت مستقیم و توسط خود این شرکت صورت گرفت و بیش از ۳۰۰ هزار تن آن نیز از طریق فروش محصولات در رینگ صادراتی بورس کالا، انجام پذیرفت.

فولاد خوزستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای ۱۴۰۲ با وجود تحریم‌های خصمانه آمریکا، و علی‌رغم از دست دادن بیش از ۱.۵ میلیون تن از تولید خود در این دوره صرفاً به دلیل محدودیت‌های انرژی و همچنین با وجود برخی بخشنامه‌های داخلی محدودکننده صادرات و رکود در بازارهای جهانی، جمعاً بیش از ۱۱.۹ میلیون تن محصول راهی بازارهای داخلی و جهانی کرد که حدود ۴.۸ میلیون تن از این محصولات به کشورهای مختلف دنیا صادر شد و ارزآوری قابل توجهی برای اقتصاد ایران درپی داشت.

منتشرشده در معدن

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  (IRAN EXPO 2024)صبح امروز با حضور بسیاری از شرکت‌های صنعتی، معدنی و تولیدی در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد. در این نمایشگاه که با هدف فراهم کردن فرصت‌ ارائه محصولات، خدمات، فناوری‌ها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخش‌ها و صنایع مختلف برگزار می‌شود؛ ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر بین‌المللی از ۱۲۰ کشور نیز حضور دارند.
به گزارش بورس و بانک؛ علی نصیری معاون بازرگانی شرکت ذوب‌آهن اصفهان در حاشیه این نمایشگاه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه یک میلیون تن ریل باید تولید و به شبکه راه‌آهن کشور تحویل داده شود، گفت: توسعه قطارهای شهری در شهرهای بزرگ در دست اقدام است.  
وی با تاکید بر اینکه با افتخار می‌‌گویم تمامی پروژه‌های ریلی در داخل کشور با انواع ریل تولیدی شرکت ذوب‌آهن اصفهان در حال توسعه و پیشرفت است، گفت: تمامی کریدورهای ریلی کشور با ریل تولیدی شرکت ذوب‌آهن در حال تجهیز است که این موضوع حاکی از رویکرد توسعه تجارت ایران با سایر کشورهاست.
معاون بازرگانی شرکت ذوب‌آهن اصفهان «ریل سخت» را به عنوان یک محصول جدید از سبد محصولات ریلی این شرکت عنوان کرد و گفت: ریل سخت در شرکت ذوب‌آهن تولید و به متروی شهر مشهد تحویل داده شده است. از سوی دیگر سایر متروهای کلانشهرها نیز برای این محصول جدید ضدسایش در حال مذاکره با شرکت هستند.


وی در ادامه افزود: در همین راستا برای اولین‌بار گواهی انحصاری ساخت داخل ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ شده است. این در حالی است که معادن کشور نیز در راستای انتقال مواداولیه به واحدهای فولادی از جمله سایر متقاضیان ریل ذوب‌آهن اصفهان به شمار می‌روند. در واقع شبکه معادن کشور برای انتقال محصولات تولیدی خود به ریل ذوب‌آهن نیاز دارند و یکی از مشتریان بالقوه که امروز بالفعل تبدیل شده؛ شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر است که در مرحله تولید قرار دارد.
نصیری توجه به صادرات را اولویت دیگر این مجموعه عنوان کرد و گفت: در کنار چنین بازارهایی توجه به صادرات نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد. در همین راستا برگزاری نمایشگاه اکسپو و حضور در چنین رویدادهایی می‌تواند مسیر جدیدی برای صادرات محصولات تولیدی باشد.
به گفته وی در کنار صادرات سبد متنوع محصولات فولادی ذوب‌آهن اصفهان؛ برای صادرات محصول استراتژیک ریل نیز بازاریابی در کشورهای همسایه و پیرامون خلیج‌فارس و اروپای‌شرقی آغاز شده است.
نصیری با بیان اینکه به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای خرید ریل از ذوب‌آهن پیش‌بینی می‌شود که در حدود 70 هزار تن انواع ریل در سالجاری در شرکت ذوب‌آهن اصفهان تولید شود، گفت: نکته حائزاهمیت اینکه در زمینه ریل تقاضایی وجود ندارد که توان تولید آن را نداشته باشیم. این در حالی است که در کنار ریل؛ انواع تیرآهن‌های بال‌پهن در سایزهای متنوع نیز به طور کامل در شرکت ذوب‌آهن اصفهان تولید می‌شود. در کنار آن محصولاتی همچون میلگرد، شمش، چدن و آرک‌‌های معدنی نیز بازار خود را دارند.
وی همچنین تاکید کرد: شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای پشتیبانی تامین فولاد موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن آمادگی کامل دارد.
معاون بازرگانی ذوب‌آهن اصفهان در ادامه به تامین زغالسنگ موردنیاز این مجموعه اشاره کرد و گفت: برای تامین زغالسنگ موردنیاز جهت تولید انواع محصولات فولادی در شرکت ذوب‌آهن با مشکلات و چالش‌های متعددی مواجه هستیم؛ چراکه معادن زغالسنگ داخل کشور از لحاظ کمیت و کیفیت پاسخگوی نیاز شرکت ذوب‌آهن نیستند.
وی با تاکید بر اینکه از سوی دیگر مجموعه میدکو نیز دیگر شرکت فولادی کوره‌بلند کشور محسوب ‌می‌شود که به زغالسنگ نیاز دارد، خاطرنشان کرد: شرکت ذوب‌آهن اصفهان به دنبال واردات زغالسنگ نیست، اما کمیت و کیفیت زغالسنگ داخلی سبب می‌شود که به ناچار بخشی از نیاز خود را برای فراهم کردن ترکیب تولیدی را از طریق واردات تامین کنیم که در همین راستا با انجمن زغاسنگ کشور نیز مذاکرات خوبی را انجام داده‌ایم.

منتشرشده در معدن

تلاشگران فولاد هرمزگان روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ادامه رکوردشکنی‌های خود در سال جهش تولید موفق به ثبت پنجمین رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم به میزان ۶۱۰۸ تن شدند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل ازروابط عمومی فولاد هرمزگان ؛  رکورد پیشین تولید آهن اسفنجی در تاریخ ۲۲ فروردین ماه به میزان ۶۰۸۶ تن به دست آمده بود.

همچنین روز ششم اردیبهشت ماه، مدول A واحد احیا مستقیم بار دیگر رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی به میزان ۳۱۲۵ تن به ثبت رساند.

رکورد پیشین این مدول در تاریخ سوم اردیبهشت ماه به میزان ۳۱۰۱ تن ثبت شده بود.

 

منتشرشده در معدن

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به گزارش بورس و بانک و  به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.
بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

منتشرشده در بازار پول

یکی از مهمترین چالش های ذهنی مشتریان محصولات و خدمات هر سازمان، خدمات پس از فروش است، اما سازمان باید پیشتر به پاسخ این سوال فکر کند که «اگر مشتری با مشکلی مواجه شد، باید چه کند؟»

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون؛ پاسخگویی به سوالات، نیازها، مشکلات و خواسته های مشتریان، از الزامات هر سازمانی است و ساده سازی این فرایند پاسخگویی، باید به هر شکل و روشی در دستور کار باشد.

راه اندازی مرکز تماس، از ساده ترین ابزارهای برای تعامل با مشتری است، ولی در عین حال با افزایش تعداد مشتریان، تنوع بخشی به کانال های ارتباطی به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به آنها هم الزامی است.

شرکت بیمه تعاون با شناخت درست این مساله، ابزارهای متعددی را به منظور پاسخ به سوالات و راهنمایی مشتریان در نظر گرفته است. اطلاعات موجود نیز نشان می دهد این ابزارها نه تنها کانال ارتباطی خوبی با مشتریان ایجاد کرده، بلکه استقبال مشتریان از این کانال های متنوع نیز قابل توجه است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد، همان طور که حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد افزایش یافته است، تعداد کل تماس های تلفنی وارد شده به مرکز ارتباط به مشتریان این شرکت نیز ۵۰ درصد بیشتر شده است. پاسخگویی به ۹۷ درصد از ۱۱۴ هزار تماس وارده در سال گذشته، از تمرکز جدید این مرکز بر لزوم پایایی ارتباط میان شرکت و مشتریان حکایت دارد.

برقراری سرویس Voice Mail به منظور دریافت نظرات مشتریان و پاسخگویی به آنها و ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های واتساپ، تلگرام، بله، سروش و ایتا که امکان پاسخگویی همزمان را ایجاد کرده اند نیز، سطح این خدمت در بیمه تعاون را ارتقا داده است.

پاسخگویی آنلاین از طریق «رایچت» نیز که یک سیستم تعاملی توسعه یافته است، تجربه مطلوبی برای هر ارتباط مشتری با این شرکت است. به عبارت دیگر، اکنون مشتریان بیمه تعاون، از همه ابزارهای موجود از قبیل، تلفن، سایت اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی، می توانند به سادگی با این شرکت ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

ویژگی هایی چون سرعت پاسخگویی، مستندسازی موارد مطرح شده، عدم وابستگی به زمان و مکان و امکان ارسال مستندات را می توان از جمله مزایای این کانال های ارتباطی دانست.

 

منتشرشده در بیمه

علیرضا قیطاسی در نشستی با حضور کارکنان معاونت حقوقی و وصول مطالبات این بانک، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده اثربخشی اصلاحات ساختاری در بخش حقوقی دانست.

به گزارش بورس و بانک و  به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در نشست بررسی عملکرد معاونت حقوقی و وصول مطالبات، که با حضور معاون، روسای ادارات و کارکنان این معاونت برگزار شد، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده پیاده‌سازی درست ساختارها در بخش حقوقی، تقویت بدنه کارشناسی و مدیریتی این حوزه و همت جهادی کارکنان در تحقق اهداف دانست.

سرپرست بانک دی در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات گفت: حوزه حقوقی بانک یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در سال گذشته بود که نتیجه فعالیت‌های همکاران این معاونت در شاخص‌های عملیاتی بانک مشهود است.

قیطاسی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد شهید در سطوح مختلف، از بانک دی گفت: با حمایت‌های این عزیزان و برنامه‌ریزی و اهتمام جدی مدیران بانک، در سال گذشته علاوه بر رشد مناسب منابع در نظام بانکی، در واگذاری املاک مازاد، به‌ویژه املاک بزرگ مقیاس و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و وصول مطالبات غیرجاری عملکرد مناسبی رقم خورد.

سرپرست بانک دی در پایان تأکید کرد: در پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی باید از تمام ظرفیت‌های موجود و پتانسیل رؤسای شعب و مشاوران حقوقی استفاده کرد.

در ابتدای این نشست اسماعیل عباسی، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد بانک از اقدامات حوزه حقوقی به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت و تصریح کرد: توجه ویژه مدیریت ارشد بانک به امور حقوقی و وصول مطالبات حاکی از اهمیت استراتژیک این حوزه در تحقق اهداف بانک است.

وی افزود: در دو سال گذشته با یک برنامه منسجم و مستمر در حوزه‌های مختلف معاونت حقوقی و وصول مطالبات و تلاش همکاران این حوزه شاهد رشد و بهبود مناسبی در وصول مطالبات، پیگیری پرونده‌های دعاوی و حقوقی، برگزاری مزایده‌ها و بهبود تصویر برند بانک نزد مراجع بالادستی بودیم.

در ادامه این نشست مدیر امور وصول مطالبات و املاک تملیکی و رؤسای ادارت ذیل معاونت حقوقی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

همچنین مدیر امور بازرسی، طرح و برنامه، بین‌الملل و مدیرعامل شرکت دی ایرانیان نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف بانک پرداختند.

 

منتشرشده در بازار پول