08 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مرداد 1402

یادواره نخست وزیر شهید محمدجواد باهنر با حضور کارگران و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی مس شهید باهنر؛ همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،  یادواره شهید باهنر با حضور جمعی از پرسنل،مدیران و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

میر تاج الدینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سیره و شیوه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی موفق برای خدمت‌رسانی جهادی در کشور است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با ذکر خاطراتی از ارتباط خود با شهید باهنر  در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در طرح مسائل فرهنگی و تربیتی با ایشان و نوع نگاه عمیق شهید باهنر در این حوزه ، سبک مدیریتی شهیدان رجایی  و باهنر را راهگشای مشکلات امروز‌ کشور دانست و گفت: در مراسم پاسداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، انتقال سبک و سیره مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در مردم‌داری، مردمی‌بودن و ساده زیستی باید به نسل مدیران فعلی منتقل شود.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی که پیش از حضور در جمع کارگران بازدیدی نیز از خطوط تولیدی مس باهنر داشت ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران مس شهید باهنر به اهمیت نقش این قشر سختکوش و پرتلاش و تولیدکننده پرداخت و با تاکید بر شعار سال  افزود: در شرایط فعلی  نقش کارگران از اهمیت و جایگاه خاصی برخورداراست ،وی  ضمن قدردانی از تلاش این قشر مولد ، تحقق رشد تولید را در سایه همت و کارجهادی کارگران و مدیران از سویی و قوانین حمایتی از تولید و کار از سوی دیگر دانست.

گفتنی است این برنامه با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برگزارشد و فرزند یکی از کارکنان مس باهنر دلنوشته خود درباره شهیدان رجایی و باهنر را قرائت کرد .

منتشرشده در معدن

دومین همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال با هدف اصلی تکنولوژی‌های نوین صنایع معدنی و با حضور شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و برخی شرکت‌های معدنی، صنعتی و فولادی کشور از روز سه شنبه در محل هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی گل گهر ؛ این رویداد که توسط گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد برگزار می‌شود، در راستای به کارگیری تکنولوژی‌های نوین صنایع معدنی، معرفی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های پیشرو و با گردهم آمدن ارکان تاثیرگذار این حوزه از جمله شرکت‌های بزرگ معدنی، فولادی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران و نخبگان داخلی و بین‌المللی برگزار شد و آخرین تحولات روز دنیا در حوزه هوشمندسازی معادن مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز علاوه بر حضور مدیران و کارشناسان در همایش و پنل‌های اين رویداد با دایر کردن غرفه‌ای، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های منطقه بزرگ گل‌گهر را ارائه کرد.

گفتنی است دومین نمایشگاه معدنکاری دیجیتال امروز ۹ شهریور به کار خود پایان داد.

 

 

 

منتشرشده در معدن

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: یکی از مولفه‌هایی که باعث ایجاد معضلاتی در کشور شده تورم مزمنی بود که در دهه ۹۰ در کشور به وجود آمد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، دکتر سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در دیدار با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان، دلیل اصلی این تورم را کسری بودجه و اتکا دولت‌ها به منابع بانکی برای جبران این کسری عنوان کرد و اظهار داشت: در دولت سیزدهم سهم مالیات در تامین بودجه کشور از نفت پیشی گرفته و این کمک می‌کند تا تورم کاهش یافته و در از بین بردن بی عدالتی موثر واقع شود.
وی با بیان اینکه عزم دولت بر این است که نظام مالیاتی از سیستم سنتی به داده محور تغییر یابد افزود: اراده دولت بر این است که با گذر از اخذ مالیات ستانی سنتی به مالیات ستانی داده و سامانه محور به حل این مساله کمک کند اگرچه نیازمند آگاه سازی و اطلاع رسانی بسیاری است.
دکتر سبحانیان با اشاره به اینکه حاکمیت باید از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ مالیات بگیرد، اظهار داشت: در همه جای دنیا ۸۰ درصد مالیات از شرکت های بزرگ گرفته می‌شود در حالی که ما ۱۵۰ هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی به شرکت‌های بزرگ دادیم که باید این مساله برداشته شود.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در پایان خاطرنشان کرد:در سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است که صرف امور رفاه، عمران و آبادانی می‌شود.

منتشرشده در اقتصاد کلان

رهبر معظم انقلاب اولویت اصلی کشور را اقتصاد و فرهنگ خواندند و در توصیه‌ ای، کارآمدسازی فعالیتهای رسانه‌ای دولت را خواستار شدند و فرمودند: آنچنان که قبلاً هم اشاره کردم برای هر اقدامی به نظر من یک پیوست تبلیغی لازم است. 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در علت‌یابی انعکاس ضعیف اقدامات خوب دولت در جامعه دو نکته را بیان کردند: اول؛ ضعف اطلاع‌رسانی هنرمندانه دولت و دوم؛ مشکلات معیشتی از جمله گرانی شدید برخی مواد غذایی و گرانی مستأصل‌کننده در بخش مسکن که باعث شده همچون غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت شود.. 

ایشان اولویت اصلی کشور را اقتصاد و فرهنگ خواندند و درباره شعار سال گفتند: مهار تورم با رشد تولید حاصل می‌شود بنابراین رشد تولید مهمترین کار است و باید در صدر توجهات باشد. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حمایت از تولید و برداشتن موانع سر راه تولیدکنندگان را دو راهکار اساسی برای رشد تولید بیان کردند و افزودند: حمایت‌های قانونی، سهل شدن فعالیت‌های تولیدی، حمایت‌های مالی و تأمین منابع در حدی که وظیفه دولت است و حمایت فرهنگی یعنی ترغیب مردم به استفاده از محصولات داخلی مهمترین راههای رشد تولید است.

رهبر انقلاب تاکید کردند: در گفتارها، وعده‌ها، آماردهی‌های افراد دولت انسجام وجود داشته باشد. یعنی این جور نباشد که یک دستگاهی یک آماری بدهد بعد فردا یک دستگاهی آن آمار را رد کند یا یک آمار متضادی بدهد. در کارها از خرد جمعی استفاده و تأمل بشود.

ایشان افزودند: ما حق نداریم از جایگاه بالا و متکبرانه با مردم حرف بزنیم؛ زیرا ما اصلا کسی نیستیم و آنچه هست متعلق به مردم است و اگر مسئولیتی هم به ما داده شده اولا مردم داده‌اند و ثانیا برای خدمت به مردم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: متأسفانه زبان دولت در بیان آنچه که انجام گرفته زبان رسایی نیست؛ اتفاقاتی که افتاده اتفاقات خوب،‌ به آن اندازه‌ای که شایسته و حقش هست به آن اندازه در نظر مردم و ذهن مردم منعکس نشده. بنده میخواهم یک مقداری بگویم شاید کمک بشود به اینکه حقایق و واقعیتهایی که در مورد دولت هست برای آحاد مردم و افرادی که نظر و غرضی ندارند بیشتر آشکار بشود.

رهبر انقلاب در تشریح برخی کارهای قوی دولت در بخش اقتصاد به رشد شاخص‌های کلان از جمله رشد اقتصادی به خصوص در بخش صنعت، افزایش رشد سرمایه‌گذاری، کاهش رشد نقدینگی، کاهش بیکاری، کاهش ضریب جینی و افزایش صادرات اشاره کردند و افزودند: تقویت نظام مالیاتی، افزایش محصولات پتروشیمی و کارهای ارزنده در زمینه نفت و گاز و راه‌اندازی چند هزار کارگاه تعطیل یا نیمه‌تعطیل از دیگر اقدامات قابل تقدیر دولت است که البته اثرگذاری افزایش شاخص‌های کلان اقتصادی و اقدامات زیربنایی در زندگی مردم، نیاز به گذشت زمان دارد.

 

منتشرشده در ویژه ها

دومین عهدواره ملی «از سپهر تا بهشت» ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادعلی هاشمی با پیام سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم، نادعلی هاشمی، کارمند شهید این بانک در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شهید شاخص استان برگزیده و پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران قرائت شد.
سیدضیاء ایمانی در این پیام با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران میزبان بیشترین تعداد شهدا در مجموعه شبکه بانکی کشور است، گفت: اهتمام به برگزاری عهدواره شهدای بانک صادرات ایران و فرا رسیدن دومین عهدواره ملی «از سپهر تا بهشت»، آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر نادعلی هاشمی، همانا نشان از ارادت مدیران و کارکنان این بانک به ساحت آسمانی شهدا و خانواده‌های معظم ایشان دارد و سبب‌ساز برکت و توفیق بانک صادرات ایران در عرصه‌های مختلف است که با صلابت از آن مراقبت و صیانت کرده و تلاش می‌کنیم این میراث گران‌بها را به شایستگی به نسل‌های آتی تقدیم کنیم.
متن کامل پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به این شرح است:
«بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین
سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) که دم مسیحایی‌اش در دل‌های جوانان خروش و بر جان آنها روح ایمان را مستولی کرد و درود بیکران بر شما خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه میهمانان ارزشمند شهید والامقام نادعلی هاشمی.
می‌توان ادعا کرد، زیباترین فصل فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، فصل شهداست که به مصداق آیه شریفۀ «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون» (و هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندارید، بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و متنعم هستند.)
شهدای عزیز ما خالقان حماسه‌ای عظیم بودند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود. آنها کسانی بودند که به مدد بال‌های ایمان و تقوا دنیا را به گوشه‌ای افکندند و با پرواز عاشقانه خود در حریم حضرت احدیت بر روزهای ما رنگ بهشت پاشیدند و این مملکت را وارث عزت و اقتداری سترگ کردند.
مفتخریم که در بانک صادرات ایران میزبان بیشترین شهید در مجموعه شبکه بانکی کشور هستیم و همواره به این میزبانی می‌بالیم.
اهتمام به برگزاری عهدواره شهدای بانک صادرات ایران و فرا رسیدن دومین عهدواره ملی از سپهر تا بهشت، آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر نادعلی هاشمی، همانا نشان از ارادت مدیران و کارکنان این بانک به ساحت آسمانی شهدا و خانواده‌های معظم ایشان دارد و سبب‌ساز برکت و توفیق بانک صادرات ایران در عرصه‌های مختلف است که ما با صلابت از آن مراقبت و صیانت کرده و تلاش می‌کنیم این میراث گران‌بها را به شایستگی به نسل‌های آتی تقدیم کنیم.
در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و شهدای با بصیرت کربلا ضمن تسلیت این ایام، در هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای ارزشمند اسلام و انقلاب اسلامی را گرامی داشته و برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آرزوی توفیقات روزافزون و طول عمر باعزت دارم.
و برای شما مهمانان محترم شهدا از درگاه ایزد منان سلامتی مستدام، استواری ایمان و عزت روزافزون طلب می‌کنم. التماس دعا»
شهید نادعلی هاشمی، از کارکنان بانک صادرات ایران بود که با وجود٧٠ درصد جانبازی و تحمل ١٧ سال بیماری، هرگز زبان به شکوه و شکایت نگشود و صبر و استقامت او در بدترین شرایط جسمی او را به عنوان یک الگو قرار داد.
در این مراسم از خانواده شهید نادعلی هاشمی و شهید نجفی، شهید حادثه منا که هر دو از کارکنان بانک صادرات ایران بودند، قدردانی شد.
در این مراسم همچنین از تصویر سیاه قلم، سرود و کلیپ اختصاصی شهید نادعلی هاشمی، رونمایی شد.

منتشرشده در بازار پول

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اداره کل امور مالیاتی همدان در مبارزه با فرار‌ مالیاتی موفق عمل کرده اس.

به گزارش بورس و بانک و به نقل ازرسانه مالیاتی ایران، دکتر سبحانیان، رئیس کل سازمان امور کشور به همراه دکتر فردوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر خدابنده، مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی و دکتر رستم پور، مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی ویژه با حضور در اداره کل امور مالیاتی استان همدان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرکل و معاونان با جمعی از کارکنان و تعدادی از مؤدیان حاضر در اداره کل نیز دیدار و گفتگو کردند..

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در جمع مدیرکل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه مجموعه دولت از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور رضایت خوبی دارند اظهار داشت: برای دومین سال متوالی توانستیم جایزه دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت نظام مالیاتی که مدنظر مقام معظم رهبری است الهام بخش اقدامات ماست، افزود: تمام تلاش ما انجام به موقع تکالیف قانونی و تعهدات محوله است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه استقرار کامل پایانه‌های فروشگاهی مهمترین اقدام ما در حال حاضر است، تصریح کرد: در هر اداره‌ای یک واحد مشخص برای پیگیری اجرای پایانه‌های فروشگاهی و پاسخگویی به مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اول مهر ماه آخرین فرصت الزام شرکت‌ها در اجرای پایانی فروشگاهی است ادامه داد: باید اقدامات لازم انجام و در صورتی که عقب ماندگی وجود داشت، جبران شود.

دکتر سبحانیان با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران و کارکنان صرفا میزان وصولی نیست، خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده‌های بزرگ در استان، پرونده‌های قطعی ارزش افزوده و پالایش ثبت نام‌ها مدنظر قرار گرفته است که باعث افزایش وصولی و نظم بخشی به اقدامات می شود.

وی با تاکید بر اینکه امور مالیاتی همدان در مبارزه با فرار مالیاتی در اجرا موفق عمل کرده است گفت: پیگیری معوقات مالیاتی را از وظایف خود می‌دانیم.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی در میزان پرداختی‌های سازمان امور مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد تا مردم بدانند درآمدهای مالیاتی در کجا هزینه می‌شود.

. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در پایان سخنان خود از پیگیری برای ارتقاء معیشت کارکنان سازمان امور مالیاتی خبر داد.

 

منتشرشده در اقتصاد کلان

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه جمعی از مسئولان کشوری و استانی به مقام شامخ شهدای همدان ادای احترام کردند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، دکتر سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور به همراه دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسئولان در ابتدای سفر یک روزه خود به استان همدان به منظور گرامیداشت مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای شهر همدان حضور یافت.

گفتنی‌ست در این مراسم استاندار همدان، مدیرکل امور مالیاتی استان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی، رئیس کل سازمان امور مالیاتی و وزیر امور اقتصادی و دارایی را همراهی کردند.در این آیین همچنین با ادای احترام به مقام والای شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شد.

 

منتشرشده در اقتصاد کلان

دبیر کارگروه افزایش تاب‌آوری سازه‌ها در برابر زلزله گفت: تحولی جدی در حوزه شهرسازی و افزایش تاب‌آوری سازه‌ها در برابر زلزله در پایتخت نیاز دارد

به گزارش بورس و بانک و به نقل از ایرنا، ‌ امیرکیوان صالحی روز چهارشنبه در نشست جامع بررسی راهکارهای افزایش تاب‌آوری شهر تهران با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و نخبگان مهندسی زلزله در محل شورای شهر پایتخت، اظهارداشت: افزایش تاب‌آوری به مفهوم افزایش سطوح آمادگی، هماهنگی، پایداری و در نهایت بازیابی سریع پس از ایجاد خرابی‌ها است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست، ارائه راهکارهایی در حوزه‌های مختلف درباره ارتقای وضعیت سازه‌ها و افزایش تاب‌آوری پایتخت هنگام وقوع زلزله است.

این استاد دانشگاه گفت: تاکنون تحقیقات و پژوهش‌های زیادی درباره این مساله در سازمان‌های مختلف انجام شده است و یکی از وظایف کارگروه افزایش تاب‌آوری تهران در برابر زلزله تجمیع و بررسی این مطالب و تهیه برنامه‌ جامع برای اجرای طرح‌هایی است که تاکنون عملی نشده است.

 

وی ادامه داد: راهکارهای ارائه شده مدیران و اساتید، امروز در حوزه مدیریت شهری و در حوزه علمی در این نشست جمع‌بندی شد و در تنظیم برنامه جامع افزایش تاب‌آوری شهر تهران در برابر زلزله مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

صالحی یادآور شد: کارگروه افزایش تاب‌آوری سازه‌ها در برابر زلزله از سال گذشته در مجموعه کمیته عمران و زیرساخت شورای شهر تشکیل شده است و نشست بعدی آن در مهر برگزار می‌شود.

این استاد دانشگاه از پژوهشگران جوان و متخصصان این حوزه خواست تا نقطه نظرات و پیشنهادهای تخصصی و کارشناسی خود را به دبیرخانه کارگروه ارائه دهند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

۷ درصد سهام شرکت تامین سرمایه کاردان ظهر امروز با حضور مقامات این شرکت در بورش تهران عرضه شد.
به گزارش بورس و بانک؛ در عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه کاردان با نماد "تکاردان" که به عنوان سومین عرضه اولیه سال 1402 در بورس تهران؛ ۷ درصد سهام معادل 630.000.000 سهم کشف قیمت شد.
این عرضه اولیه به‌ عنوان ششصد و نهمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ "فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" گروه و طبقه "بجز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی"، در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد" تکاردان" به شیوه ثبت سفارش کشف قیمت و عرضه اولیه شد.
 براساس این گزارش جمعا معادل 7  درصد از سهام تأمین سرمایه کاردان با نماد( تکاردان) به قیمت هر سهم 7080ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
گفتنی است در عرضه اولیه سهام شرکت مذکور تعداد 1 میلیون و 630 هزار و 465 کد معاملاتی شرکت کردند که به 1 میلیون و 598 هزار و 159 کدمعاملاتی حداکثر 415 سهم اختصاص یافت.
بر اساس لین گزارش در این عرضه مدیر عرضه: کارگزاری مفید، کارگزاران عرضه‌کننده: کارگزاری مفید، کارگزاری بانک سامان، کارگزاری بانک تجارت، متعهد خرید: تامین سرمایه دماوند، متعهدین عرضه : بانک سامان، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان، شرکت توسعه سرمایه‌گذاری سامان، شرکت پردازشگران سامان و شرکت اعتبارسنجی حافظ سامان ایرانیان است.

منتشرشده در بازار سرمایه

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در سفر به عراق، از ستاد بیمه میهن در شهر نجف بازدید کرد.در حاشیه این بازدید طی نشستی، سیدهادی شیخ الاسلامی؛ مدیر عامل بیمه میهن گزارشی از وضعیت خدمت‌رسانی و روند اجرایی بیمه اربعین به دکتر کریمی ارائه داد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، همچنین در نشستی دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و دکتر شیخ الاسلامی مدیر عامل بیمه میهن با سفیر ایران در عراق، سرکنسول نجف و عباس دمیرچی مسئول ستاد عتبات سازمان حج و زیارت در نجف دیدار کردند.

در این دیدار دمیرچی گزارشی از ظرفیت‌های سازمان حج و زیارت در سامانه سماح، بیمه زائران اربعین و همچنین خدمت‌رسانی‌ این سازمان ارائه داد و با اشاره به طرح «همیار اربعین» سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت اقدام به اعزام گروهی از نیروهای داوطلب برای امداد و راهنمایی به زائران در مسیرهای مختلف پیاده‌روی اربعین حسینی کرده است.

گفتنی است دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در سفری به عراق به منظور بررسی آخرین وضع خدمات رسانی صنعت بیمه به هموطنان عزیز در ایام اربعین و خداقوتی به همکاران بیمه میهن در عراق و در پایانه های مرزی حضور پیدا کردند.

 

منتشرشده در بیمه