تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:17
کد خبر : 10849
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک عملکرد مثبتی داشته است بسته هستند

سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک عملکرد مثبتی داشته است

سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک عملکرد مثبتی داشته است

سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک عملکرد مثبتی داشته است

00000وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تلاش سازمان‌های بیمه‌گر به خصوص سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توسعه سلامت الکترونیک از جمله پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان درمان کشورعلاوه بر افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم باعث کاهش هزینه‌ها شده و منجر به دقت بیشتر در درمان بیماران می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.