تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:19
کد خبر : 12176
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سخنگوی دولت تصریح کرد: بازارسرمایه به جایگاه واقعی خود رسیده است بسته هستند

سخنگوی دولت تصریح کرد: بازارسرمایه به جایگاه واقعی خود رسیده است

سخنگوی دولت تصریح کرد: بازارسرمایه به جایگاه واقعی خود رسیده است

سخنگوی دولت تصریح کرد: بازارسرمایه به جایگاه واقعی خود رسیده است

001074علی ربیعی گفت: «سعی دولت و رئیس‌جمهور این است که شرکت‌های بیشتری در بورس عرضه شوند و اقتصاد ایران به‌صورت شفاف خود را برای همه مردم و همه جهانیان عرضه کند؛ به همین منظور، دستور تسهیل در پذیرش شرکت‌های جدید را دادند و شورای عالی بورس هم مصوبات خوبی در این زمینه تصویب کرده که اثرات آن در ماه‌های آینده به‌خوبی ظاهر خواهد شد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.