روابط عمومیها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان میبرند
روابط عمومیها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان میبرند
مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط عمومیها سازمان بیمه سلامت را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان میبرند و این رویکرد علمی در دوره جدید مدیریتی سازمان بیمه سلامت وجود دارد.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، علی رضا اعرابی در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات که با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: همواره شاهد تلاش و جدیت روابط عمومیها در انجام وظایف و امور محوله هستیم و باید از این تلاشها تشکر کنیم.
وی ادامه داد: روابط عمومیها پابهپای بقیه ارکان سازمان بیمه سلامت در انجام همه فعالیتها حضور فعال دارند و مسئولان روابط عمومی رسالت سنگینی بر عهده دارند.
مدیرکل حوزه هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: در سازمانهایی که نگاه مشتری محور دارند، روابط عمومیها حلقه اصلی ارتباط سازمان و مردم هستند. سازمان بیمه سلامت در دوره جدید مدیریتی به سمت یک سازمان بیمه شده محور حرکت کرده است تا بیمه شدگان خدمات بهتری دریافت کنند.
اعرابی اظهار کرد: در روابط عمومی سازمان بیمه سلامت این نگاه و رویکرد علمی وجود دارد که سازمان را به سمت ارتباط موثر با بیمه شدگان میبرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0