تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:49
کد خبر : 31453
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان واحد HSE بسته هستند

تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان واحد HSE

تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان واحد HSE

تقدیر مدیرعامل فولاد هرمزگان از کارکنان واحد HSE

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با حضور در واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت فولاد هرمزگان، از کارکنان این واحد به مناسبت هفته آتش‌نشانی تقدیر کرد.

_x000D_

_x000D_

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عومی فولاد هرمزگان ؛ عطاالله معروفخانی با اشاره به حساس بودن عملکرد بخش آتش‌نشانی و واحد ایمنی و بهداشت و محیط زیست، بیان کرد: در شرایط حساس و سخت آب و هوایی بندرعباس به ویژه طی فصل تابستان، واحد ایمنی به ویژه آتش‌نشان‌ها از جان و دل مایه می‌گذارند و از این رو قدردان زحمات تک تک همکاران در این واحد هستیم.

_x000D_

 

_x000D_

در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از کارکنان واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست تقدیر کرد.

_x000D_

_x000D_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.