کسب مقام سوم دارت صنعت پتروشیمی کشور توسط بانوان شرکت پتروشیمی پارس
کسب مقام سوم دارت صنعت پتروشیمی کشور توسط بانوان شرکت پتروشیمی پارس
المپیاد ورزشی بانوان بالای ۲۵ سال صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در رشته دارت روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه با حضور هشت تیم در خانه دارت شیراز برگزار گردید که تیم بانوان شرکت پتروشیمی پارس که برای اولین بار در این مسابقات حضور داشتند صاحب کسب مقام سوم و مدال برنز شدند و تیم ها پازارگاد و پردیس به ترتیب اول و دوم شدند .
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس وبانک وبه نقل ازروابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس ؛،ترکیب تیم بانوان ؛ سیده حکیمه موسوی ، سمیه صالحی ، ملیحه هژبریان ، سمانه جمشیدی و فاطمه فرخ با مربیگری سید اکبر آذرگشب و سرپرستی آقای سهرابی
_x000D_
_x000D_
همچنین در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور دکتر نظری ( مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد) و اعوامل اجرایی و سرپرستان و مربیان و ورزشکاران حضور داشتند تیم بانوان پارس به رسم ادب و احترام هر کدام یک شاخه گل به مدیران و برگزار گنندگان این المپیاد اهدا کردند .
_x000D_
_x000D_
روابط عمومی پتروشیمی پارس
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0