تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:24
کد خبر : 16017
چاپ خبر دیدگاهها برای با از دست دادن بازارهای صادراتی، تولید ضربه خواهد خورد بسته هستند
با از دست دادن بازارهای صادراتی، تولید ضربه خواهد خورد

با از دست دادن بازارهای صادراتی، تولید ضربه خواهد خورد
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: کاهش میزان صادرات فولاد دو زیان اساسی دارد، نخست اینکه کشور را از درآمدهای ارزی دور میکند و بعد از آن ضمن از دست دادن بازارهای صادراتی، تولید را کاهشی خواهد کرد و در نهایت صنعت فولاد در رسیدن به افق چشم انداز ۱۴۰۴دچار مشکل خواهد شد. بنابراین لازم است تا وزارت صمت فکری عاجل برای صادرات فولاد ایران داشته باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0