تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:07
کد خبر : 1709
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رشد قیمت دلار در کدام دولت بالاتر بود؟ بسته هستند

رشد قیمت دلار در کدام دولت بالاتر بود؟

رشد قیمت دلار در کدام دولت بالاتر بود؟

رشد قیمت دلار در کدام دولت بالاتر بود؟

ارزاز ابتدا تا انتهای دولت احمدی‌نژاد (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) دلار حدود ۲۹۸ درصد رشد کرده بود.

_x000D_

به گزارش بورس و بانک به نقل از ایسنا ، این روزها که نرخ دلار و رکوردزنی‌های آن صدای خیلی ها را درآورده و حتی از آن به عنوان یک نگرانی بزرگ نیز یاد می‌شود، در حالی است که پیش از این بازار ارز روزهای بدتر از این را هم به خود دیده بود.

_x000D_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.