محمود گودرزی برای سومین دوره متوالی به عنوان مدیرعامل بورس تهران معرفی شد

در نخستین جلسه هیات مدیره جدید بورس تهران، رییس هیات مدیره و نایب رییس هیات مدیره بورس تهران انتخاب و مدیرعامل منتخب به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد.
به گزارش بورس وبانک ؛ در نخستین جلسه هیات مدیره جدید بورس تهران در اول دی ماه، محمود گودرزی به اتفاق آراء برای سومین دوره متوالی در سمت مدیرعامل و سخنگوی بورس تهران به سازمان بورس معرفی شد.
همچنین در این جلسه محمد حسین صدرایی به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها به عنوان رییس هیات مدیره و عسگر نوربخش به نمایندگی از سرمایهگذاری تدبیر، به عنوان نایب رییس هیات مدیره بورس تهران برگزیده شدند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0