تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1403 - 20:12
کد خبر : 37448

محمود گودرزی برای سومین دوره متوالی به عنوان مدیرعامل بورس تهران معرفی شد

محمود گودرزی برای سومین دوره متوالی به عنوان مدیرعامل بورس تهران معرفی شد
در نخستین جلسه هیات مدیره جدید بورس تهران، رییس هیات مدیره و نایب رییس هیات مدیره بورس تهران انتخاب و مدیرعامل منتخب به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد.

به گزارش بورس وبانک ؛ در نخستین جلسه هیات مدیره جدید بورس تهران در اول دی ماه، محمود گودرزی به اتفاق آراء برای سومین دوره متوالی در سمت مدیرعامل و سخنگوی بورس تهران به سازمان بورس معرفی شد.

همچنین در این جلسه محمد حسین صدرایی به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها به عنوان رییس هیات مدیره و عسگر نوربخش به نمایندگی از سرمایه‌گذاری تدبیر، به عنوان نایب رییس هیات مدیره بورس تهران برگزیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.