به گزارش بورس و بانک و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی برای خبرنگاران کشور فعال شد.
_x000D_
این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یکساله پس از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای خبرنگاران فعال شده و خبرنگارانی که هنوز بسته سال گذشته خود را کامل مصرف نکردهاند می توانند به صورت همزمان از بسته جدید نیز استفاده کنند.
_x000D_
در آستانه ۱۹ مرداد بیست و نهمین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران توسط همراه اول، این اپراتور ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرانی، اظهار امیدواری کرده که همکاری و همراهی این قشر فرهیخته، موجب ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در کشور شود.
_x000D_

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0